//
کدخبر: ۳۰۲۹۶۹ //

دلیل تصمیم AFC برای اعطای میزبانی از زبان رئیس فدراسیون بحرین

رئیس فدراسیون فوتبال بحرین درباره دلیل تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره اعطای میزبانی به این کشور توضیحاتی ارائه کرد.

دلیل تصمیم AFC برای اعطای میزبانی از زبان رئیس فدراسیون بحرین
به گزارش فرتاک نیوز،

 شیخ علی‌بن خلیفه در خصوص میزبانی بحرین از رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 گفت: خوشحالیم که برای دریافت امتیاز میزبانی مورد اعتماد کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفتیم و می‌توانیم از تجارب ارزشمندی که در میزبانی از رویدادهای بین‌المللی داشته‌ایم به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از دلایل موافقت AFC برای میزبانی بحرین از این رقابت‌ها بازتاب اقدامات صورت گرفته در مقابله با ویروس کرونا بود. موفق شدیم با اتخاذ تدابیر مناسب واکسیناسیون سراسری و رایگان برای همه شهروندان و حتی افراد مقیم در کشور شرایط امنی را به وجود آوریم. این تلاش‌ها که توسط بخش‌های مختلف کشور انجام شد سهم مهمی در جلب اعتماد کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته و رقابت‌ها در این شرایط می‌تواند در شرایط ایمنی و بهداشتی مناسبی برگزار شود.

علی بن خلیفه به چهار کشور میهمان بحرین در این مسابقات خوش آمد گفت و اضافه کرد: از میهمانان خودمان به بهترین شکل استقبال خواهیم کرد و تمامی امکانات و شرایط مورد نیاز فراهم می‌شود. پیش‌بینی لازم در خصوص زمین‌های تمرین، هتل‌ها، حمل و نقل و سایر موارد به خوبی انجام شده و تیم‌های ملی حاضر در این گروه اقامت بسیار خوبی در بحرین خواهند داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۹۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان