//
کدخبر: ۳۰۱۲۰۷ //

دست خالی اصفهانی‌ها درانتخابات هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد و شهاب الدین عزیز خادمی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

دست خالی اصفهانی‌ها درانتخابات هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال
به گزارش فرتاک نیوز،

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از ساعت ۱۰:۲۰ امروز در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد.

 مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال قرار بود اسفند سال گذشته برگزار شود اما ۱۰ روز قبل از برگزاری مجمع فیفا به اساسنامه ایران ایراد گرفت و برای اصلاح آن این مجمع به تعویق افتاد. سرانجام پس از کش و قوس های فراوان اساسنامه ارسالی ایران به فیفا از سوی مدیران جهانی این رشته تایید شد و در نهایت برای تاریخ ۱۰ اسفند برگزاری مجمع انتخاباتی به تصویب رسید. 

پس از برگزاری دومرحله رأی گیری، در نهایت شهاب‌الدین عزیزی‌خادم با کسب ۴۹ رای به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد تا ۴ سال ریاست این فدراسیون را به دست بگیرد.

پس از اتمام رأی گیری کرسی ریاست فدراسیون، مرحله رأی‌گیری هیأت رئیسه برگزار شد؛ علی طاهری رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و علی‌رضا جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند اصفهان به عنوان کاندیدهای روسأ هیأت‌های فوتبال و مدیرعامل‌های باشگاه‌ها در این انتخابات شرکت کردند.

در بخش اعضا هیأت رئیسه علی طاهری رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان ۱۰ رأی کسب کرد و نتوانست به جمع هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال راه یابد.

علی جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند نیز با کسب ۱۳ رأی، از مجموع مدیرعامل‌های باشگاه‌ها نتوانست کرسی در جمع هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال کسب کند.

در مرحله نخست رأی گیری اعضا هیأت رئیسه، محمدرضا ساکت به همراه مهرداد سراجی ۲۵ رأی کسب کرده تا رقابت آن‌ها به دور دوم کشیده شود؛ پس از برگزاری مرحله دوم رأی گیری محمدرضا ساکت  34 رأی کسب کرد از کسب کرسی در بین مجمع هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بازبماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۲۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان