//
کدخبر: ۳۰۲۸۴۹ //

کاپیتان تیم ملی به سپاهان پیوست

ستاره سابق تراکتور به توافق نهایی با باشگاه سپاهان رسیده و با این باشگاه قرارداد بست.

کاپیتان تیم ملی به سپاهان پیوست

سپاهان برخلاف تمام نقل و انتقالات اخیر، در زمستان امسال هیچ سر و صدایی نداشته و بازیکن جدیدی جذب نکرده، اما اولین و آخرین خریدشان یک خرید جذاب و مهم‌ترین خرید نیم‌فصل بین تمام باشگاه‌ها لقب گرفت.


حاج‌صفی که دو سال و نیم پس از حضور در تراکتور تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و پس از توافق با مالک باشگاه تبریزی قراردادش را فسخ کرد، امروز پای مذاکره با مدیران باشگاه سپاهان نشست و با عقد قرارداد رسمی، سومین حضورش در جمع طلایی پوشان اصفهان را رسمی کرد.


به گزارش فرتاک نیوز، کاپیتان تیم ملی در شرایطی به توافق نهایی با مسؤولان سپاهان رسید که پیشنهاد جدی استقلال و گل‌گهر را نیز داشت ولی مطابق انتظار و علاقه‌اش به این باشگاه و اصفهان، باز هم سپاهانی شد.

او که یکی از کم‌نوسان‌ترین بازیکنان سالیان اخیر فوتبال ایران بوده و عملکرد خوبی در رده باشگاهی و ملی داشته، یک قدم تا امضای قرارداد با سپاهان فاصله دارد و اگر شرایط را مساعد ببیند، انتقالش را رسمی می‌کند تا پس از سه سال و نیم با پیراهن زرد رنگ و بازوبند کاپیتانی به میدان برود.

 

باشگاه سپاهان به توافق نهایی با احسان حاج‌صفی رسیده و فقط امضای نهایی بین طرفین باقی مانده که اگر این بازیکن با شرایط موجود و قرارداد دو سال و نیمه‌ای که برای او در نظر گرفته شده موافقت کند، مهم‌ترین جابجایی نقل و انتقالات زمستانی اتفاق می‌افتد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۸۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان