//
کدخبر: ۳۰۲۷۴۰ //

آلومینیوم اراک موفق به شکست هوادار شد

آلومینیوم اراک موفق شد در ضربات پنالتی از سد هوادار تهران عبور کند.

آلومینیوم اراک موفق به شکست هوادار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم فوتبال آلومینیوم اراک با هدایت علیرضا منصوریان از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی(ره) میزبان تیم دسته اولی هوادار تهران و شاگردان رضا عنایتی بود.

حسین پورحمیدی، شاهین توکلی، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل شریفات، میثم مجیدی، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، سید مهدی حسینی، میثم آقایی، امید سینگ و حامد پاکدل ۱۱ بازیکن اصلی آلومینیوم اراک بودند که ترکیب بازی با هوادار را تشکیل می‌دادند.

مسلم حق‌شناس، امیرحسین پورمحمد، آرام عباسی، محمد چهارمحالی، حسین صادقی، مهدی عبدی، صائب محبی، وحید امانی، جواد غلامی، محمدجواد محمدی، علی هزامی نیز با نظر رضا عنایتی از ابتدا برای هوادار تهران مقابل آلومینیوم به کار گرفته شدند.

دو تیم نمایش پایاپای در جریان مسابقه داشتند و در خلق حملات خطرناک هم برابر بودند که البته در دو صحنه شاگردان عنایتی موقعیت‌های جدی‌تری به وجود آوردند ولی در نهایت تلاش دو تیم در ۹۰ دقیقه برنده نداشت.

در وقت‌های اضافه آلومینیوم با دو ضربه ایستگاهی موقعیت‌سازی کرد، اما هوادار روی ضد حملات برنامه داشت و سه فرصت جدی به وجود آورد که هیچ‌کدام تبدیل به گل نشد تا ضربات پنالتی تعیین کننده برنده این بازی طولانی باشد.

اولین ضربه پنالتی را سجاد دانایی، مهاجم تعویضی هوادار هدر داد و شوت زمینی او به سمت چپ را حسین پورحمیدی که در جریان بازی دو د دفع توپ ناقص داشت، به خوبی مهار کرد تا امیدهای تیمش را بیشتر کند.

در ادامه صائب محبی، صادق رضانیا، آرام عباسی و مجتبی محبوب‌مجاز ۴ پنالتی هوادار تهران را تبدیل به گل کردند، اما گلزنی میثم مجیدی، جابر انصاری، محمد ایران‌پوریان، حامد پاکدل و مصطفی احمدی از روی نقطه پنالتی موجب شد تا شاگردان عنایتی به پیروزی ۵ بر ۴ در ضربات پنالتی برسند و راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شوند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۷۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان