//
کدخبر: ۳۰۲۴۸۴ //

کمانداران سپاهان صاحب آکادمی می‌شوند

امین پیرعلی ملی‌پوش تیراندازی با کمان تیم سپاهان در گفتگو با روابط عمومی باشگاه سپاهان گفت: از سال ۹۱ تیراندازی با کمان را در رشته ریکرو شروع کردم و در سال ۹۳ به تیم‌ ملی دعوت شدم.

کمانداران سپاهان صاحب آکادمی می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

پیرعلی در خصوص افتخارتش گفت: در طول این ۸ سال که در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنم، مقام‌های مختلف در مسابقال لیگ و قهرمانی کشور کسب کرده‌ام و چندی پیش در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک حضور داشتم و مقام چهارم آسیا را کسب کردم.

وی افزود: در سال ۹۷ با تشکیل تیم تیراندازی با کمان سپاهان به عضویت این تیم درآمدم و در همان سال به همراه تیم سپاهان مقام سوم کشور را کسب کردیم.

کماندار تیم سپاهان در خصوص وضعیت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: سپاهان یک باشگاه حرفه‌ای  به معنای واقعی است و در تیم تیراندازی با کمان از ورزشکاران بومی استفاده می‌کند ، امیدوارم در سال‌های آینده با کسب تجربه بیشتر کمانداران سپاهان و تقویت این تیم، شاهد قهرمانی سپاهان در کشور باشیم.

پیرعلی گفت: تیمداری سپاهان در رشته تیروکمان باعث بالا رفتم انگیزه ورزشکاران این رشته در اصفهان شده است.

وی تصریح کرد: با بازگشت آقای ساکت ، برنامه‌های باشگاه با انسجام و نظم بهتری در حال اجرا است و درباره تیر و کمان هم قول‌های خوبی داده شده و قرار است آکادمی تیر و کمان سپاهان راه اندازی شود تا دیگر دغدغه محل تمرین را نداشته باشیم.

پیرعلی در پایان گفت: باشگاه سپاهان نگاه خوبی به تمامی رشته‌های ورزشی دارد و امیدواریم این نگاه ویژه‌تر شود و حمایت‌ها از رشته‌های مدال‌آور در مسابقات لیگ و رقابت‌های آسیایی بیشتر شود تا بتوانیم بیش از پیش شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۴۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان