//
کدخبر: ۳۰۲۴۵۲ //
اولین تمرین با پرسپولیس خیلی حال داد

مغانلو: شماره ۷۰ برای من خوش‌یمن است

شهریار مغانلو مهاجم جدید پرسپولیس بعد از پشت‌سر گذاشتن تست‌های پزشکی سرانجام از روز سه‌شنبه در تمرینات این تیم شرکت کرد.

مغانلو: شماره 70 برای من خوش‌یمن است
به گزارش فرتاک نیوز،

 مغانلو حالا قرار است بازی در یک تیم بزرگ را تجربه کند، اتفاقی که مدت‌ها منتظرش بود و در نهایت هم به پیراهن پرسپولیس رسید. وقتی با مغانلو صحبت می‌کردیم کاملا مشخص بود که از حضور در پرسپولیس و انجام اولین تمرین در کنار دیگر بازیکنان این تیم، احساس خوبی دارد. گفت‌وگوی همشهری ورزشی با مغانلو را می‌خوانید.

 

دیروز اولین تمرین خودت را با پرسپولیس انجام دادی. جو تیم چطور بود؟

جو پرسپولیس واقعا فوق‌العاده بود و این تیم بازیکنان بزرگی دارد. من واقعا خوشحال بودم و از اینکه این تیم را انتخاب کردم واقعا احساس خوبی دارم. من تا حالا چنین جوی را تجربه نکرده بودم و اولین جلسه تمرینی با پرسپولیس واقعا به من حال داد. همه‌چیز خوب بود و امیدوارم در این تیم روزهای خوبی را پشت‌سر بگذارم.

 

برخورد بازیکنان چطور بود؟

برخورد همه خوب بود و باید از بازیکنان، کادر فنی و دیگر افراد تیم تشکر کنم. باز هم می‌گویم که از این انتخاب خوشحالم.

 

با سید جلال حسینی کاپیتان تیم هم صحبت کردی؟

بله، من وقتی به محل تمرین رسیدم، دیدم که سید جلال حسینی از همه زودتر آمده است. او به معنای واقعی یک بازیکن باشخصیت است، حسینی در پرسپولیس یک لیدر واقعی است. من افتحار همبازی بودن با این بازیکن را نداشتم ولی حالا این افتخار نصیبم شده است.

 

در پرسپولیس رسیدن به هدف‌های شخصی چقدر برایت مهم است؟

من همیشه در فوتبالم موفقیت تیم را به هر چیزی ترجیح می‌دهم. طبیعتا وقتی تیم موفق باشد عملکرد بازیکنان هم به چشم می‌آید. هر بازیکنی البته هدف‌های مهم خودش را دارد، من هم دوست دارم در پرسپولس بهترین عملکرد را داشته باشم و در نهایت قهرمانی در لیگ برتر را با این تیم تجربه کنم. امیدوارم در پایان فصل پنجمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر را جشن بگیریم.

 

مثل اینکه برای پوشیدن شماره 70 با علی علیپور تماس گرفتی؟

بله، من با علیپور صحبت کردم تا اجازه بگیرم. من در پیکان و و سانتاکلارا هم شماره 70 را بر تن می‌کردم و این پیراهن برایم خوش‌یمن است. امیدوارم در پرسپولیس روزهای خوبی را تجربه کنم.

 

مدتی پیش این موضوع عنوان شد که مبلغ سنگینی را به پرسپولیس پیشنهاد داده بودی ولی ظاهرا خودت هم این موضوع را تکذیب کردی؟

من چند روز پیش هم گفتم که برای پرسپولیس هیچ شرطی نگذاشتم و نمی‌دانم این اخبار از کجا آمد. در یک طرف این قضیه باشگاه سانتاکلارا قرار داشت که من سعی کردم با آن‌ها صحبت کنم و بتوانم برای پرسپولیس بازی کنم؛ اما برای باشگاه بزرگ پرسپولیس هیچ شرطی نگذاشتم.

 

فکر می‌کنی کار کردن با یحیی گل‌محمدی اتفاقات خوبی را برای تو رقم بزند؟

قرار بود پارسال با آقای یحیی کار کنم اما اتفاقاتی رخ داد و قسمت نشد اما الان خیلی خوشحالم و تمام سعی و تلاشم را می‌کنم که جواب اعتماد کادر فنی را بدهم. مطمئن باشید برای موفقیت در پرسپولیس چند برابر همیشه تلاش می‌کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۴۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان