//
کدخبر: ۳۰۲۲۴ //
پنج پرده از عجیب‌ترین شگفتی فصل؛

بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را می خواهم/ من بمب نقل‌وانتقالات هستم!/ ابردفاع جذب استقلال شد!

محمدحسین کنعانی زادگان بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را می خواهم/ من بمب نقل‌وانتقالات هستم!/ ابردفاع جذب استقلال شد!

بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را می خواهم/ من بمب نقل‌وانتقالات هستم!/ ابردفاع جذب استقلال شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدحسین کنعانی‌زادگان کلا پدیده جالبی است. او که ابتدای لیگ شانزدهم با کلی حرف و حدیث و هیاهو به استقلال پیوست، نهایتا همان اوایل فصل رباط صلیبی پاره کرد و تا انتها خانه‌نشین شد. حالا خبر دعوت این بازیکن به اردوی تیم ملی باعث شگفتی افکار عمومی شده است، اما خود کنعانی تعبیر جالبی در این زمینه دارد. مدافع پیشین پرسپولیس و ملوان در این مورد می‌گوید: «منصوریان پشت من را خالی کرد، اما کی‌روش نه!» دقیقا مشخص نیست کنعانی‌زادگان چه انتظاری از منصوریان داشته. آیا علیمنصور باید این بازیکن را با رباط پاره به زمین می‌فرستاد تا نشان می‌داد پشت او ایستاده؟

بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را می‌خواست

پیش از آغاز لیگ شانزدهم پرسپولیسی‌ها تصور می‌کردند کنعانی‌زادگان هنوز تحت قرارداد آنهاست و بعد از پایان خدمت سربازی‌اش در ملوان دوباره سرخپوش خواهد شد. از همین رو باب مذاکرات با وی باز شد؛ هرچند کنعانی بعدتر با شکایت به سازمان لیگ ثابت کرد قراردادی با پرسپولیس ندارد. در این بین اما گفته می‌شود کنعانی‌زادگان در همان جلسات آغازین با پرسپولیسی‌ها شرطی را مطرح کرد که باعث شد دود از سر مدیران باشگاه بلند شود. گویا او با توجه به اینکه سه سال پیش پرسپولیسی بوده و به اصطلاح قدمت و سابقه دارد، خواهان بازوبند کاپیتانی سرخپوشان شده بود! خود کنعانی‌زادگان هیچ‌وقت این شایعه را تکذیب نکرد.

من کنعانی قبلی نیستم!

مدافع جوان فوتبال ایران که در حین مذاکره با پرسپولیسی‌ها از نوع رفتارهای آنها بر آشفته بود، در اظهارنظری کاملا متواضعانه گفت: «طوری با من رفتار می‌کنند که انگار همان بازیکن جوان و ناشناخته قبلی هستم. من الان یک بازیکن ملی‌پوش هستم!»

من بمب نقل‌وانتقالات هستم

کنعانی‌زادگان پس از آنکه ثابت کرد تحت قرارداد پرسپولیس نیست، مورد توجه منصوریان و باشگاه استقلال قرار گرفت. او سپس در مصاحبه‌ای جالب مدعی شد: «من بمب نقل‌وانتقالات هستم!» از نظر تواضع و فروتنی، کنعانی چیزی شبیه زلاتان ابراهیموویچ است. از نظر فنی اما اجازه بدهید مقایسه نکنیم!

قول عجیب منصوریان

علیرضا منصوریان اما از خرید کنعانی‌زادگان بسیار خوشحال بود؛ تا جایی که یکی از آن اصطلاحات خاص خودش را در مورد این بازیکن به کار برد. سرمربی آبی‌ها پیش از آغاز فصل گفت: «کنعانی‌زادگان در 23سالگی خصوصیاتی دارد که رضا حسن‌زاده چند دهه پیش با همین خصوصیات به استقلال آمد و تبدیل به یک ابردفاع شد. ما هم به همین دلیل کنعانی‌ را جذب کردیم.» حالا اما همان آقای «ابردفاع» پنبه منصوریان را در رسانه‌ها می‌زند.

کادرفنی اشتباه کرد!

کنعانی‌زادگان پیش از آنکه به علت مصدومیت از فهرست استقلال خارج شود، برخی مسابقات این تیم را از نزدیک تماشا می‌کرد. در همین راستا او بعد از شکست استقلال برابر نفت آبادان در اظهارنظری بسیار عجیب به انتقاد از عملکرد منصوریان پرداخت و گفت: «ما تا دقیقه 85 بسیار خوب بودیم و بعد از آن کادر فنی و بازیکنان استقلال دچار اشتباه بزرگی شدند. باید این بازی را می‌بردیم اما این اتفاق نیفتاد.»

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان