//
کدخبر: ۳۰۲۲۳۱ //

رسمی ؛ خبر های خوش برای هواداران استقلال از بازگشت ستاره محبوب + سند

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: قول می‌دهیم تلاش مضاعفی کنیم تا میلیچ برگردد. اراده مجیدی بر این است که میلیچ زودتر به اردوی استقلال ملحق شود و حتماً این اراده تأثیر جدی‌تری خواهد داشت.

رسمی ؛ خبر های خوش برای هواداران استقلال از بازگشت ستاره محبوب + سند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت نظری درخصوص عدم پرداخت ۵۰ هزار دلار هروویه میلیچ تصریح کرد:

برای بازگرداندن میلیچ به حدود ۵۰ هزار دلار نیاز داریم. در مقطعی تلاش شد که این مبلغ تأمین شود. در زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا برای پرداخت به برخی بازیکنان، مدیرعامل وقت در حال انتقال مبلغی به قطر بود که در فرودگاه از آنها ضبط شد. تلاش کردیم این مبلغ را دریافت کرده تا قسط اول مطالبات میلیچ را پرداخت کنیم. این اتفاق به هر دلیلی نیفتاد و رایزنی‌های مجددی با او شد. از طریق مددی، دیگر واسطه‌ها از جمله در باشگاه و نیز وکیل میلیچ تلاش کردیم او را قانع کنیم که این فرصت را به باشگاه بدهد تا ظرف روزهای آینده، به تعهدات خود عمل کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال با بیان اینکه مدیران باشگاه در بازگرداندن میلیچ تلاش کردند، گفت:

مشکلاتی که به‌خاطر مسائل مالی از جمله بسته بودن پنجره ایجاد شد، ما را با مشکل مواجه کرده و برای اینکه تعهدات خود را به‌صورت کامل انجام دهیم، دچار قصور بودیم. امیدوارم هواداران محترم استقلال، این قصور را ببخشند و قول می‌دهیم تلاش مضاعفی کنیم تا میلیچ برگردد. اراده مجیدی بر این است که میلیچ زودتر به اردوی استقلال ملحق شود و حتماً این اراده تأثیر جدی‌تری خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری ورزش ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۲۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان