//
کدخبر: ۲۹۹۳۶۱ //

ادعای جنجالی رسانه داخلی درباره باشگاه استقلال، هروویه میلیچ و نقل و انتقالات آبی پوشان

داستان بازگشت هروویه میلیچ به جمع بازیکنان استقلال پیچیده شده است. طبق ادعای یک رسانه داخلی، ظاهرا اولویت مدیران این تیم بازشدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه است و فعلا باشگاه استقلال برنامه ای برای بازگشت هافبک کروات خود ندارد.

ادعای جنجالی رسانه داخلی درباره باشگاه استقلال، هروویه میلیچ و نقل و انتقالات آبی پوشان
به گزارش فرتاک نیوز،

یک رسانه داخلی ادهای عجیبی را درباره هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال مطرح کرده است. بر طبق این ادعا برای استقلال باز شدن پنجره از بازگشت میلیچ مهم تر است.

باشگاه استقلال در تلاش است ابتدا پنجره نقل و انتقالات نیم فصل را باز کند.

باشگاه استقلال با مشکلات مالی عدیده‌ای مواجه است که یکی از آن‌ها بدهی ۱۴۰ هزار یورویی به بودوروف، مدافع فصل گذشته و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم است. دومین مشکل آبی‌ها عدم بازگشت میلیچ، هافبک خارجی آبی‌پوشان است که هنوز به دلیل عدم دریافت حقوق معوقه خود به ایران برنگشته است.

باشگاه استقلال با توجه به اینکه زمان زیادی تا شروع فصل نقل و انتقالات ندارد و عقل سلیم هم می‌گوید ابتدا به فکر باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشند تا بتوانند بازیکن جدید جذب کند، در تلاش است ابتدا با تهیه منابع مالی بدهی به نیکولای بودوروف پرداخت شود.

مدیران باشگاه می‌خواهند ابتدا پنجره نقل و انتقالات باز شود و این مشکل به طور کامل رفع شود، سپس به فکر بازگرداندن بازیکن کروات خود باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری ورزش ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۳۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان