//
کدخبر: ۳۰۲۰۳۳ //

کمالوند کسی نیست که بتواند استقلال را نجات دهد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آینده آبی‌پوشان پایتخت را بهتر از نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر می‌بیند.

کمالوند کسی نیست که بتواند استقلال را نجات دهد
به گزارش فرتاک نیوز،

گودرز حبیبی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل فولاد خوزستان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال مقابل فولاد بازی نسبتا خوبی انجام داد. البته باید گفت آبی‌ها در این بازی مشخص نبود برای گل زدن چه برنامه‌ای داشتند اما در نهایت پنالتی ارسلان مطهری وجه تمایز بازی شد و در نهایت استقلال به پیروزی رسید.

او ادامه داد: بازیکنان استقلال مقابل فولاد دوندگی زیادی داشتند و چون فرهاد مجیدی به تازگی به استقلال بازگشته، بازیکنان باید خودشان را ثابت کنند. به نظر من دیاباته در این بازی نتوانست عملکرد ایده‌آل داشته باشد ولی موفق شد در بازی، تاثیر خیلی برجسته‌ای از خودش نشان دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه برگ برنده آبی‌پوشان مقابل فولاد چه بود؟ گفت: هافبک‌ها خیلی خوب بازی کردند. دفاع وسط‌ها در این بازی خوب بازی کردند و موفق شدند توپ‌ها را جمع کنند. بازیکنان در بازی‌های پیش بی‌انگیزه بازی کردند اما در این بازی انگیزه زیادی داشتند و در نهایت موفق شدند مقابل فولاد سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.

او در خصوص کادر فنی جدید تیم استقلال گفت: از کادر فنی انتظار ایده‌آل نمی‌رود ولی اگر دوندگی و قدرت بدنی تیم توسط  کادر فنی بیشتر شود، به آینده می‌توان امیدوار بود. من نمی‌خواهم بد آقای فراز کمالوند را بگویم اما ایشان تا به حال کجا فوتبال بازی کرده و در کدام تیم بوده است؟ من فراز کمالوند را دوست دارم اما او کسی نیست که بتواند استقلال را نجات دهد. تجربه لیگ برتری کمالوند در تیم‌های پایین جدول بوده اما در استقلال شرایط فرق می‌کند.

حبیبی افزود: در تیم‌های پایین جدولی حرف شنوی وجود دارد اما در استقلال فضا کاملا متفاوت است. یک اختلاف کوچک می‌تواند حاشیه‌های زیادی به وجود بیاورد. همانطور که در کادر فنی گذشته حاشیه‌هایی میان سعید عزیزیان و دروازه‌بان‌های استقلال پیش آمد. الان اوایل حضور کادر فنی جدید است و بستگی دارد در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد. کادر آقای فکری هم در اوایل عملکرد خوبی داشت اما در ادامه دیدیم که مشکلات گریبان‌گیر استقلال شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در این خصوص که بازگشت فرهاد مجیدی، اتفاق خوبی است‌؟ گفت: این اتفاق به نظر من نشان از ضعف مدیریت است که فرهاد مجیدی ۶ ماه تیم را ول می‌کند و می‌رود و دوباره می‌آید. اگر فرهاد مجیدی خوب بود چرا رفت و اگر بد بود چرا دوباره آمد؟ این کار و اتفاق به نظر من اصلا خوب نیست و باید دید در آینده کادر فنی چه عملکرد از خودش نشان می‌دهد.

او در خصوص آینده تیم فوتبال استقلال گفت: من آینده استقلال را بهتر از نیم‌فصل اول می‌بینم الان بازیکنان انگیزه بیشتری دارند و فرهاد مجیدی را قبول دارند و مدیریت هم قول‌های بیشتری دارند. امیدوارم شرایط بهتر شود و استقلال بتواند عملکرد خوبی از خودش بر جای بگذارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۲۰۳۳ //
ارسال نظر
 
  • امین

    آقای حبیبی شما نمیخواداظهار نظر کنید.. مگه مورینیو جایی فوتبال بازی کرد که یکی از بهترین مربیان جهانه .. چه استدلالیه شما میارید . کل ایران میدونند کمالوند یکی از فنی ترین مربیان ایرانه ..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان