//
کدخبر: ۳۰۱۹۵۴ //

نویدکیا: از ۱۰ نفره شدن آلومینیوم استفاده کردیم/ هیچوقت راجع به داوری صحبت نمی‌کنم

سرمربی سپاهان می‌گوید که برد پرگل مقابل آلومینیوم از اتفاقات نادر فوتبالی بود.

نویدکیا: از ۱۰ نفره شدن آلومینیوم استفاده کردیم/  هیچوقت راجع به داوری صحبت نمی‌کنم

 محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک اظهار کرد: نیمه اول سعی کردیم که با پرس شدید در یک سوم دفاعی آلومینیوم از اشتباهاتشان استفاده کنیم. فکر می‌کنم تا حدودی این کار را انجام دادیم و بازی پایاپایی را داشتیم. اگر بخواهم منصفانه صحبت کنم، پس از ۱۰ نفره شدن آلومینیوم، تیم‌شان بهم ریخت و ما از این فرصت استفاده کردیم. ما برای استفاده از این فرصت، تعویض‌هایی انجام دادیم و تیم‌مان را تهاجمی کردیم. آلومینیوم بی‌مهابا بازی می‌کرد و دلشان می‌خواست که گل بزنند و ما از این عدم تمرکز استفاده کردیم و یک برد خوب کسب کردیم.

به گزارش فرتاک نیوز، او افزود: من دیروز در مصاحبه‌ام گفتم که در نیم‌فصل اول بازی سختی مقابل آلومینیوم داشتیم. این بازی یکی از اتفاقات نادر فوتبال است. این باخت چیزی از ارزش‌های آلومینیوم کم نمی‌کند و این تیم توانسته مدعیان را شکست دهد. به نظرم البته اگر جسارت نباشد، اگر این تیم احساسات را کنار بگذارد و منطقی عمل کند، آلومینیوم برای همه تیم‌ها خطرناک می‌شود.

سرمربی سپاهان در ادامه گفت: نمی‌توانم بگویم با این برد گام بلندی از این قهرمانی برداشتیم چون در ایران با دو برد بهترین مربی و با دو باخت بدترین مربی ایران می‌شوید. ما راهمان را به خوبی ادامه می‌دهیم و اگر شرایط فراهم بود چه بهتر که بتوانیم قهرمان شویم. وظیفه ما این است که بازی به بازی جلو برویم و با تمرکز کارمان را انجام دهیم.

نویدکیا در پایان درباره داوری بازی گفت: من بارها گفتم و دوباره تکرار می‌کنم که من هیچوقت راجع به داوری صحبت نمی‌کنم. من دلم می‌خواهد کار فنی‌ام را انجام دهم و کارشناسان داوری باید راجع به داور بازی نظر بدهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۹۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان