//
کدخبر: ۳۰۱۷۴۸ //

ماریانو هم مصدوم شد؛ رئال بدون مهاجم در دربی!

باشگاه رئال مادرید دقایقی پیش خبر از مصدومیت ماریانو دیاز داد.

ماریانو هم مصدوم شد؛ رئال بدون مهاجم در دربی!
به گزارش فرتاک نیوز،

یکشنبه پیش رو رئال مادرید در وندا متروپولیتانو میهمان اتلتیکو در دربی حساس شهر مادرید است. یک بازی حیاتی و تعیین کننده به خصوص برای رئال که به پیروزی در آن نیاز مبرم دارد اما سه روز مانده به این بازی، ماریانو دیاز مصدوم شد.

امروز تیم پزشکی رئال با انتشار بیانیه ای مصدومیت عضلانی این بازیکن از ناحیه پای چپ را تایید کرد و او قطعا دربی را از دست خواهد داد. ماریانو در روزهایی که کریم بنزما نیز مصدوم است، توانسته بود برابر وایادولید و سوسیداد از ابتدا به میدان برود؛ هرچند در هر دو بازی نیمه دوم تعویض شد.

ماریانو تک مهاجم نوک در دسترس رئال بود و به نظر می رسد زین الدین زیدان باید از هوگو دورو در برابر اتلتیکو استفاده کند. کریم بنزما که هنوز امیدواری هایی برای رسیدن او به دربی وجود دارد، امروز به صورت انفرادی تمرین کرد تا شرایطش همچنان در هاله ای از ابهام باشد.

 

زیدان در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل آتالانتا، ایسکو را به عنوان 9 کاذب در ترکیب قرار داد و او نمایش خوبی هم داشت. در صورتی که بنزما هم نتواند خود را به دربی برساند، زیدان ممکن است برابر اتلتیکو نیز از همان ایده استفاده کند. رودریگو گوئس نیز دیگر گزینه ای است که شاید سرمربی فرانسوی او را برای مهاجم نوک در نظر داشته باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۷۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان