//
کدخبر: ۳۰۱۶۴۲ //
او مرزهای حرفه‌گری در فوتبال ایران را جابجا کرد

پیوس: افتخار می‌کنم بازوبند در دست سیدجلال است

پیشکسوت پرسپولیس مدعی است که سیدجلال حسینی با عملکردی قابل احترام در دوران حضور در پرسپولیس، یک بازیکن ویژه در تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود.

پیوس: افتخار می‌کنم بازوبند در دست سیدجلال است
به گزارش فرتاک نیوز،

فرشاد پیوس، آقای گل تاریخ باشگاه پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان بعد از برتری مقابل سایپا گفت: یک نمایش موفق از تیم شاهد بودیم. پرسپولیس در این بازی بار دیگر موقعیت های خوبی نصیب خود کرد و البته شاید جای خالی مهدی ترابی و آل کثیر کاملا محسوس باشد. مطمئنا با حضور این دو بازیکن و جذب نفرات جدید، آنها با اقتدار بیشتری در ادامه مسیر حاضر خواهند شد.

وی ادامه داد: شرایط کلی تیم با توجه به بردهای اخیر و خصوصا نمایش کاملا تهاجمی و فرصت طلبانه مقابل گل گهر سیرجان امیدواری زیادی را برای تکرار قهرمانی شکل می‌دهد. با این حال همچنان زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و تیم نیاز به تقویت خواهد داشت. خصوصا اینکه آنها در چند جام درگیر خواهند شد و این توان زیادی از بازیکنان خواهد گرفت.

پیوس درباره تکرار گلزنی سیدجلال حسینی گفت: بازیکنان قابل احترامی در پرسپولیس از گذشته تاکنون حضور داشته اند اما مسلما سیدجلال حسینی را رفتاری کاملا حرفه‌ای و تعصب و وفاداری خود جایگاه ویژه‌ای در تاریخ باشگاه به خود اختصاص داده است. او در این سن و سال یک بازیکن قابل احترام است که مرزهای حرفه‌ای‌گری را در فوتبال ایران جابجا کرد و می‌تواند الگویی برای تمامی علاقمندان به فوتبال و پرسپولیس باشد.

 

گلزن سابق پرسپولیس در ادامه گفت: همانطور که گفتم بازیکنان قابل اعتنایی در تاریخ باشگاه پرسپولیس حضور داشتند و من واقعا می‌توانم اکنون بگویم از اینکه بازوبند این تیم پرافتخار اکنون بر بازوی سیدجلال حسینی است، احساس افتخار می‌کنم. او یک موهبت بزرگ در این روزها برای پرسپولیس است که قدرت رهبری، جنگندگی و میل به پیروزی‌اش واقعا قابل تحسین است.

پیوس درباره شرایط تیم در ادامه مسیر نیز گفت: قطعا پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به دیگر رقبا برای کسب جام دارد. خصوصا اینکه تیم در ادامه مسیر با حضور ترابی و آل کثیر تقویت هم خواهد شد. آنطور که شنیدم باشگاه و یحیی قصد جذب چند بازیکن دیگر را هم دارند و امیدوارم خوشحالی هواداران برای دستیابی به موفقیت بیشتر ادامه داشته باشد.

سرمربی حال حاضر ویستاتوربین درباره شرایط تیمش نیز گفت: رقابت‌های این فصل لیگ دسته دوم خیلی نزدیک به هم است. در چند مرحله تیم‌های صدرنشین جابجا شده‌اند و رقابت نزدیکی شکل گرفته است. با این حال ما انگیزه همیشگی خودمان را برای رقابت برای قهرمانی و صعود را دنبال خواهیم کرد. نیاز به انگیزه و جسارت بیشتر برای رسیدن به هدف را داریم و امیدوارم در ادامه مسابقات که سخت‎‌تر هم دنبال می‌شود، به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۶۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان