//
کدخبر: ۳۰۱۲۵۹ //

شروعی به مهمی‌حفظ فاصله/پرسپولیس به دنبال برد مقابل سایپا

«تیم پرسپولیس تهران در اولین دیدار خود در نیم فصل دوم میزبان سایپا خواهد بود»

شروعی به مهمی‌حفظ فاصله/پرسپولیس به دنبال برد مقابل سایپا
به گزارش فرتاک نیوز،

عصر فردا حرارت به فوتبال باشگاهی ایران باز خواهد گشت و بعد از دو‌ هفته وقفه مسابقات لیگ برتر در نیم‌فصل دوم بیستمین دوره خود، از سر گرفته خواهد شد.

در یکی از مهمترین دیدار‌ها قهرمان چهار فصل اخیر فوتبال ایران ‌و نیم‌فصل اول لیگ‌بیستم در ورزشگاه آزادی میزبان تیم سایپا خواهد بود.

سرخپوشان که طبق روال سالهای اخیر فصل نقل‌وانتقالاتی خوبی را پشت سر نگذاشتند و حواشی و اخبار ضد‌ونقیض در اطراف این تیم زیاد بود و پنجره‌هایشان مدام در حال باز و بسته شدن است، می‌خواهند با کسب سه امتیاز در اولین دیدار نیم‌فصل دوم صدر نشینی خود را ادامه دهد و از همین ابتدا حداکثر امتیازات را به حساب خود واریز کند.

شاگردان گل‌محمدی که شروع خوبی را در ابتدای فصل نداشتند و‌ در بازی اول اسیر درخشش مدافعان و دروازه‌بان سایپا شدند، فردا با انگیزه‌های متفاوت برای جبران ناکامی در دیدار رفت، به میدان خواهند رفت.

در سوی دیگر سایپا که در نیم‌فصل اول با ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفت، می‌داند اگر می‌خواهد در انتهای فصل در منطقه خطر قرار نگیرد باید در مسابقات خود دست خالی زمین را ترک نکند و همین موضوع موجب می‌شود که شاگردان ابراهیم صادقی از همین ابتدای نیم‌فصل دوم با انگیزه و انرژی بالایی در بازی‌ها شرکت کنند.

دیدار فردا از ساعت ۱۷:۲۵ و با قضاوت سید رضا مهدوی، امیر رضا آشور ماهانی، احد سلطانی، محسن بابایی برگزار خواهد شد.

به قلم پوریا منصوری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۲۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان