//
کدخبر: ۳۰۱۲۵۰ //

واکنش یواخیم لوو‌ به بازگشت احتمالی مولر به تیم ملی

یواخیم لوو به بازگشت احتمالی توماس مولر و دو ستاره دیگر یعنی ژروم بواتنگ و متس هوملس به تیم ملی آلمان واکنش نشان داد.

 واکنش یواخیم لوو‌ به بازگشت احتمالی مولر به تیم ملی

بعد از حذف ناباورانه آلمان از رقابت های جام جهانی 2018 روسیه انتقادات زیادی نسبت به میانگین سنی بالای تیم یواخیم لوو مطرح شد و بسیاری دلیل عدم موفقیت مانشافت را همین مسئله تلقی کردند؛ موضوعی که در نهایت باعث شد سرمربی تیم ملی آلمان ستاره‌هایی نظیر توماس مولر، ژروم بواتنگ و متس هوملس را کنار بگذارد و به استفاده از جوان ترها روی بیاورد.

با این حال عملکرد تیم ملی آلمان در ماه های اخیر دور از انتظار بوده و این تیم نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده است که اوج آن به شکست مفتضحانه آنها در لیگ اروپا مقابل اسپانیا باز می گشت؛ موضوعی که باعث شد دوباره شایعاتی درباره احتمال بازگشت ستاره های کنار گذاشته شده به تیم ملی آلمان مطرف شود.

در روزهای اخیر بیلد مدعی شد که توماس مولر قرار است دوباره به تیم ملی آلمان دعوت شود؛ موضوعی که اکنون یواخیم لوو در جدیدترین مصاحبه خود به آن چراغ سبز نشان داده است. او در این باره گفت: " هنگامی که شما یک سری تغییرات را آغاز می کنید، هرگز نباید آن را رها کنید تا به جهت دیگری بروید اما این همه گیری ویروس کرونا بیش از یک سال طول کشیده و اکنون شما می توانید به توقف مقطعی آنها در صورت ضرورت فکر کنید.

اگر من فکر کنم که از نظر فوتبالی یا به لحاظ رهبری تیم به انرژی جدید احتیاج دارد، گزینه ای را کنار نخواهم گذاشت. می‌توانم این موضوع را به شما قول بدهم."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۲۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان