//
کدخبر: ۳۰۱۰۷۲ //
ویلیان:

با دعوا از چلسی جدا نشدم/می‌خواستم بمانم اما توافق صورت نگرفت

ویلیان، ستاره برزیلی آرسنال در مورد دلایل جدایی از چلسی صحبت کرد.

با دعوا از چلسی جدا نشدم/می‌خواستم بمانم اما توافق صورت نگرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از سالها درخشش در ترکیب چلسی، ویلیان در تابستان سال گذشته برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق نرسید و راهی اردوی رقیب همشهری یعنی آرسنال شد. حالا ویلیان در مصاحبهای مدعی شد با جنجال و درگیری از چلسی جدا نشده و همه در جریان جزئیات این جدایی و انتقال این بازیکن به آرسنال بوده اند. ویلیان خواهان تمدید سه ساله قرارداد بود، اما چلسی به او پیشنهادی دو ساله داده بود.

ویلیان گفت: "تصمیم گیری دشوار بود، زیرا رقابت بین این دو باشگاه بسیار زیاد است. اما بارها با همسرم و حتی مدیر برنامه ام صحبت کرده و با فکر تصمیم گرفتم. من با دعوا و دلخوری باشگاه چلسی را ترک نکرده و همه درها را باز گذاشتم. آنها شرایطم را می دانستند و من واقعا می خواستم بمانم. اما ما در نهایت به توافق نرسیدیم، من تمدید قرارداد سه ساله درخواست کردم، اما چلسی دو فصل پیشنهاد داد و همه این داستان را می دانند. به همین دلیل من در نهایت چلسی را ترک کردم.

یکی از مواردی که باعث شد تصمیم بگیرم به آرسنال بیایم مکالمات مختلفی بود که با میکل آرتتا و ادو داشتم. آنها من را متقاعد کردند که من یک بازیکن بسیار مهم در تیم خواهم بود. آنها می خواستند فلسفه باشگاه را تغییر داده و این امکان را برای آرسنال فراهم کنند تا در لیگ برتر دوباره مبارزه کرده و در لیگ قهرمانان به میدان بروند."

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۰۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان