//
کدخبر: ۲۵۶۶۵۸ //

ستاره چلسی،مخالف شروع دوباره لیگ

ویلیان، ستاره برزیلی چلسی ادامه فصل حتی بدون حضور تماشاگران را خطرناک می داند.

ستاره چلسی،مخالف شروع دوباره لیگ
به گزارش فرتاک نیوز،

هنوز زمان از سرگیری دوباره مسابقات بعد از وقفه ایجاد شده به علت شیوع ویروس کرونا در سراسر اروپا نامشخص بوده و اخباری در مورد احتمال ادامه فصل بدون حضور تماشاگران وجود دارد. اما ویلیان مدعی شد همین کار نیز خطرناک بوده و ممکن است باعث افزایش شیوع ویروس بین بازیکنان و خانواده شان شود.

ویلیان گفت: "اگر فصل را بدون حضور هواداران هم شروع کنیم، تماس و برخورد در زمین وجود دارد و شاید اینگونه ویروس بین ما گسترش یابد. این ایده بدی نیست اما آنها باید مراقب باشند چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید یک بازیکن کرونا داشته باشد و ما مقابل یکدیگر بازی کنیم. من باید مقابل یک نفر کنم و اینگونه شاید کرونا بگیرم، در ادامه بعد از بازی به خانه می روم تا در کنار خانواده باشم و ممکن است اینگونه ویروس را به همسر یا دخترانم منتقل شود. بنابراین باید مراقب این موضوع باشیم."

ویلیان پس از مثبت شدن تست کرونای کالوم هودسون اودوی مجبور شد در خانه اش در لندن در حالت قرنطینه قرار گیرد. توالی اتفاقات باعث به تعویق افتادن لیگ برتر شد و خود هودسون اودوی اعتراف کرد که نگران بوده که هم تیمی هایش از او کرونا گرفته باشند.

ویلیان در این رابطه گفت: "ما دست داده و یکدیگر را در آغوش گرفتیم. بنابراین وقتی آزماشی هودسون اودوی مثبت شد، همه نگران بودند. اما هیچ یک از ما هیچ علامتی احساس نکردیم."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۶۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان