//
کدخبر: ۳۰۰۱۵۴ //

درخواست جالب وریا غفوری از هواداران استقلال

کاپیتان تیم استقلال تهران هواداران این تیم را به آرامش دعوت کرد.



درخواست جالب وریا غفوری از هواداران استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

طرفداران تیم استقلال تهران که همانند هفته اخیر در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرده بودند امروز فرصت یافتند تا با وریا غفوری همکلام شوند.

کاپیتان آبی پوشان در پاسخ به سوالات طرفداران اظهار داشت: من اصلا حرفی ندارم‌، تمام ما مقابل هواداران سرمان پایین است، فقط چیزی که من می‎توانم بگویم این است که قول می دهیم که از این هفته از این بازی هر چه داریم از طرف بازیکنان بگذاریم. بالاخره همه ما به دنبال این هستیم که سفت بازی کنیم تا سر شما بالا باشد. پیغام‌های شما را قطعا به گوش آن که باید می‌رسانم، چه مدیر است، چه مربی و چه بازیکن.

او اضافه کرد: من یک خواهشی دارم که دیگر اینجا نایستید که بی حرمتی شود. در این دو سه روز به اندازه کافی حاشیه برای تیم ایجاد شده و بگذارید چند روز بدون حاشیه جلو برویم. یک کمی دیگر صبر کنیم به امید خدا شرایط درست شود.

از غفوری درباره شایعه جدایی‌اش سوال شد و او پاسخ داد: هیچ خروجی نداریم آقا، من به شما می‌گویم هیچ خروجی نداریم. تمام این اخبار شایعه بوده که میخواستند شایعه درست کنند.

یکی از طرفداران از غفوری درباره شرایط مهدی قایدی سوال کرد و او گفت: قایدی یک مقداری مریض است، او هم می ماند. 

کاپیتان آبی پوشان همینطور در پایان گفت: شما چند روز آرامش داشته باشید شرایط درست می‌شود. من به شما قول دادم اگر شما این هفته در بازی کردن بازیکنان در زمین تغییری ندیدید بیایید و یقه من را بگیرید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان