//
کدخبر: ۳۰۰۰۳۰ //

کاپیتان‌های پرسپولیس و عملکردی خیره کننده

چهار کاپیتان پرسپولیس در این فصل و تا به اینجای مسابقات توانسته‌اند عملکرد موفقی در ترکیب این تیم از خود به جا بگذارند.

کاپیتان‌های پرسپولیس و عملکردی خیره کننده

سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، احمد نوراللهی و کمال کامیابی‌نیا چهار کاپیتان فعلی تیم پرسپولیس هستند که این روزها عملکرد قابل توجهی در زمین دارند و سرخ‌ها به پشتوانه آن توانسته‌اند بار دیگر در جمع مدعیان حاضر باشند.

سیدجلال حسینی در دو بازی اخیر ۲ گل ۳ امتیازی به ثمر رسانده و بارها دروازه تیمش را نجات داده؛ او ۲ عملکرد فوق العاده در بازی با پیکان داشت تا مانع از آن باشد که دروازه حامد لک باز شود.

به گزارش فرتاک نیوز،امید عالیشاه در بازگشت به ترکیب پرسپولیس در ۲ دیدار اخیر هر دو ۲ پاس گل سرخ‌ها را برای حسینی و نوراللهی ارسال کرد تا بازیکنان ارتش سرخ با این ۲ گل، ۶ امتیاز مهم را کسب کنند.

احمد نوراللهی حالا دیگر با پست و وظایف جدیدی که کادر فنی برایش تعریف کرده بیگانه نیست؛ شماره ۸ سرخپوشان با ۵ گل و ۳ پاس گل عملکرد فوق العاده‌ای در ترکیب پرسپولیس داشته است.

کمال کامیابی‌نیا اما شرایط متفاوتی دارد؛ او در چند بازی اخیر پرسپولیس در پست دفاع وسط به میدان رفت و عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشت به طوری که غیبت کنعانی‌زادگان به چشم نیامد.

عملکرد کاپیتان اول تا چهارم پرسپولیس طی این فصل باعث شده تا بار دیگر یحیی گل محمدی و تیمش در مسیر دستیابی به عنوان قهرمانی قرار داشته باشد و باید دید آنها قادر خواهند بود برای پنجمین فصل پیاپی بار دیگر جام را بالای سر خود ببرند یا خیر.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۰۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان