//
کدخبر: ۲۹۹۴۵۳ //

حمایت تمام قد پیشکسوت جنجالی استقلال از محمود فکری

در روزهایی که استقلال علی رغم صدرنشینی در لیگ برتر با حواشی عجیبی روبروست، ستار همدانی حمایت قاطعانه ای از محمود فکری کرده است. پیشکسوت آبی پوشان در صحبت هایی، انتقادات از کادر فنی استقلال را مغرضانه دانست و مقصر حواشی به وجودآمده درباره وریا غفوری را نیز مدیریت استقلال دانست.

حمایت تمام قد پیشکسوت جنجالی استقلال از محمود فکری
به گزارش فرتاک نیوز،

ستار همدانی معتقد است که مشکلات باشگاه ها باید در درون خانواده خود حل شوند. بازیکن و مربی پیشین استقلال اعتقاد دارد که ۳ امتیاز دیدار استقلال- سپاهان می‌تواند در پایان فصل برای قهرمانی خیلی مهم و تعیین‌کننده باشد.

ستار همدانی در صحبت هایی درباره دیدار فردای تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته پایانی نیم فصل نخست، اظهار داشت:

استقلال شرایط خیلی خوبی در جدول دارد، سپاهان هم تاکنون خوب کار کرده و همین عامل باعث می‌شود در هفته آخر نیم فصل شاهد یک بازی جذاب باشیم. این بازی مصاف تیم‌های اول و دوم جدول است و می‌توان گفت فینال نیم فصل اول به حساب می‌آید. ۳ امتیاز دیدار فردا می‌تواند در پایان فصل برای قهرمانی خیلی مهم و تعیین کننده باشد.

وی درباره وضعیت سپاهان عنوان کرد:

محرم نویدکیا با اینکه اولین سال تجربه سرمربیگری‌‌اش را تجربه می‌کند اما در سپاهان نتایج خوبی گرفته و می‌تواند حریف قدرتمندی برای استقلال باشد. در آن سو محمود فکری نیز خوب کار کرده و تیمش در صدر جدول قرار دارد. استقلال و سپاهان همیشه رقبای خوبی برای هم بوده‌اند و فکر می‌کنم بازی خوبی را خواهیم دید.

مربی پیشین استقلال درباره انتقاداتی که از محمود فکری می‌شود عنوان کرد:

این انتقادات‌ مغرضانه است و سازنده نیست. محمود فکری عملکرد قابل قبولی در استقلال داشته است.  شما اگر انتقادی دارید باید راهکار هم ارائه دهید. احساس می‌کنم این انتقادات برنامه‌ریزی شده است. با این وضعیت استقلال اگر قهرمان هم شود،‌ می‌گویند تیم خوب بازی نکرده است. استقلال می‌توانست علی کریمی را حفظ و از این بازیکن به عنوان رهبر تیم استفاده کند اما آیا اجازه داده شد که تیم کامل شکل بگیرد که الان این انتقادات وجود دارد؟

همدانی با اشاره به اینکه دو تیم در صورت پیروزی در این بازی فرصت قهرمانی نیم فصل را خواهند داشت، یادآور شد:

درست است که قهرمانی نیم فصل خیلی مهم نیست ولی از لحاظ انگیزشی و روحی می‌تواند برای تیم‌ها خیلی تاثیرگذار باشد. قهرمانی نیم فصل می‌تواند تیم را برای قهرمانی پایان فصل کمک کند. در این بازی هر دو تیم جزو مدعیان قهرمانی هستند که امیدوارم استقلال با دست پر از زمین خارج شود.

وی راجع به حواشی اخیر استقلال و وریا غفوری تصریح کرد:

ریشه این مشکلات را در مدیریت می‌بینم، وگرنه در هر خانواده‌ای ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید. اگر این مشکلات درست مدیریت شود، در درون خانواده قابل حل است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری ورزش ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۴۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان