//
کدخبر: ۲۹۸۷۶۱ //

فولاد در آستانه دو پنجره بسته نقل و انتقالاتی‌

در صورتی که فیفا اجازه باز شدن موقت پنجره نقل و انتقالات فولاد را ندهد، این تیم نمی‌تواند بازیکنی را در نیم‌فصل جذب کند.

 فولاد در آستانه دو پنجره بسته نقل و انتقالاتی‌
به گزارش فرتاک نیوز،

 باشگاه فولادخوزستان نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود، شاگردان نکونام باید در روز ۱۸ فروردین ماه برابر العین امارات دیدار پلی‌آف را برگزار کنند و در صورت برتری همگروه تیم‌های السد قطر، النصر عربستان و الوحدات اردن خواهند شد.

اما مشکل باشگاه فولاد بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش است، فولادخوزستان که با توجه به پرونده بلبلی در ابتدای فصل محروم شده بود، پس از رایزنی پنجره‌اش موقتا باز شد اما دوباره این پنجره بسته شده و فولادی‌ها نمی‌توانند در نقل و انتقالات زمستانی بازیکنی را جذب کنند. با توجه به این موضوع باشگاه فولاد به دنبال حل مشکل و باز شدن پنجره خود است‌

سعید آذری در گفت‌وگویی با اشاره به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه اظهار داشت: این بزرگ‌ترین مشکل ما است با وجود تمام تلاش‌های باشگاه به تازگی نامه‌ای از دادگاه CAS برای ما آمده و درخواست ارسال ادله جدیدی را مطرح کردند. به ما گفتند چرا دنبال باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود به شکل موقت هستید. هر چند می‌توان این کار را انجام داد اما برای بررسی پرونده فولاد زمان می‌خواهیم بسته بودن پنجره ما را در فشار و مضیقه قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: از تمام اعضای کادر فنی، بازیکنان و هوادارانی که تا این لحظه زحمات زیادی کشیده‌اند تشکر می‌کنم اما طبق استراتژی جواد نکونام باید فولاد را برای لیگ قهرمانان آسیا تقویت کند اگر دادگاه CAS به ما اجازه باز شدن پنجره نقل و انتقالات را به شکل موقت ندهد، نمی‌توانیم بازیکن جذب کنیم.

در صورتی که پنجره فولاد باز نشود به نظر می‌رسد هیچ بازیکنی از این تیم جدا نخواهد شد و با همان ترکیب تیمی کنونی برای مسابقات آسیایی و نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر آماده شوند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۷۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان