//
کدخبر: ۲۹۸۶۶۴ //
سرمربی امید وحدت بیرجند در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی :

مهدوی کیا : هیچ قراردادی با فردی در گیلان امضا نکرده‌ام / از شایعه سازان شکایت خواهم کرد

مصطفی مهدوی کیا گفت : در حال حاضر با تیم امید وحدت بیرجند قرارداد دارم و خود را برای حضور در مرحله دوم لیگ دسته سوم آماده می کنیم.

مهدوی کیا : هیچ قراردادی با فردی در گیلان امضا نکرده‌ام / از شایعه سازان شکایت خواهم کرد

به گزارش فرتاک ورزشی مصطفی مهدوی کیا سرمربی امید وحدت بیرجند در خصوص شایعات کلاهبردی فردی از وی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت : بنده با دیدن این خبر بسیار تعجب کردم، باید بگویم چنین مطلبی صحت ندارد و افرادی به دنبال بازی رسانه‌ای هستند تا به اهداف خود برسند.

وی افزود : یکی از دوستان بنده برای خرید باشگاه سپیدرود اقدام کرد اما با مذاکراتی که با اداره ورزش و جوانان استان گیلان داشت با توجه به بدهی های فراوان باشگاه سپیدرود از خرید باشگاه صرف نظر کرد.

مهدوی کیا خاطرنشان کرد : هیچ قراردادی با مجموعه سپیدرود یا فردی دیگر در گیلان امضا نکردم و این مطلب را تکذیب می‌کنم، از مراجع قانونی پیگیر این شایعه سازی هستم و از افرادی که چنین مطالبی را منتشر کرده اند شکایت خواهم کرد.

مهدوی کیا با بیان اینکه در حال حاضر به عنوان سرمربی در لیگ دسته سوم مشغول هستم، خاطرنشان کرد : بنده با باشگاه امید وحدت بیرجند قرارداد دارم و تیم ما در حال آماده سازی برای حضور در لیگ دسته سوم است.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۶۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان