//
کدخبر: ۲۹۸۶۱۷ //

برد شیرین در روز تلخ/ پرسپولیس افسرده دست پُر از تبریز بازگشت

«شاگردان یحیی گل‌محمدی اولین برد خارج از خانه خود را کسب کردند»

برد شیرین در روز تلخ/ پرسپولیس افسرده دست پُر از تبریز بازگشت
به گزارش فرتاک نیوز،

عصر امروز در چهارچوب  هفته چهاردهم لیگ برتر تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر رفتند و مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با تک گل کاپیتان سیدجلال حسینی تیم تراکتور را شکست دهد.

در این دیدار پرسپولیسی‌ها که  تحت تأثیر اتفاق تلخ درگذشت علی انصاریان قرار داشتند، در نیمه نخست نمایش مناسبی را نداشتند و تبریزی‌ها بازی بهتری را ارائه دادند و چندین بار با شوت‌های پشت محوطه خطر آفرین شدند.

پرسپولیس در قلب دفاعی از کمال‌کامیابی‌نیا به عنوان زوج سید‌جلال استفاده کرد که همین امر در بعضی صحنه‌ها فرصت را در اختیار مهاجمان تراکتور قرار داد که عملکرد خوب حامد لک در پوشش پشت خط دفاعی سرخپوشان مانع از موفقیت تراکتوری‌ها شد.

در نیمه دوم پرسپولیسی‌ها متفاوت ظاهر شدند و روی یک ضربه ایستگاهی کاپیتان سید‌جلال‌حسینی با یک ضربه سر زیبا توپ را با تور دروازه آشنا کرد.

با این گل تراکتوری‌ها سعی در جبران داشتند، و یکی دو‌ مو‌قعیت را هم از دست دادند، اما تعویض هوشمندانه گل‌محمدی و به بازی آوردن امید عالیشاه نه‌تنها مانع از حملات همه‌جانب تراکتور شد، بلکه چندین موقعیت صدرصد در اختیار هافبک‌های پرسپولیس قرار گرفت که درخشش اخباری و مدافعان قرمزپوش توپ را از روی خط دروازه بازگرداند و اختلاف همان یک گل باقی ماند.

پرسپولیس با این برد جمع امتیازاتش را به ۲۱ رساند با یک بازی کمتر در فاصله ۲ امتیازی صدر قرار گرفت.

در حالی که هواداران پرسپولیس روز‌های تلخی را با درگذشت دو پیشکسوت محبوب خود می‌گذرانند تیمشان دومین برد پیاپی را کسب کرد و شرایطشان در جدول بهتر از هفته‌های قبل شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۶۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان