//
کدخبر: ۲۹۲۰۸۵ //

گل‌محمدی:تا آخرین قطره خون و انرژی که داریم را در زمین خواهیم گذاشت تا یک جام زیبا را به هواداران هدیه دهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که او و دستیارانش نه تنها موقع خواب، بلکه زمان غذا خوردن هم به انتخاب ترکیب تیم برای فینال لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنند.

 گل‌محمدی:تا آخرین قطره خون و انرژی که داریم را در زمین خواهیم گذاشت تا یک جام زیبا را به هواداران هدیه دهیم

یحیی گل‌محمدی در گفت‌و‌گویی درباره اینکه تاکنون چندبار ترکیب فینال لیگ قهرمانان آسیا را در ذهن خود چیده است، اظهار داشت: سبک سرمربیان متفاوت است، اما دو سه روز قبل از بازی ترکیب ما مشخص می‌شود. نه تنها موقع خواب، زمان غذا یا چای خوردن هم به این مسائل و ترکیب فکر می‌کنیم. دنبال این هستیم که بهترین ترکیب را انتخاب کنیم و ببینیم چه کسانی بهتر تمرین کردند و آماده هستند.

به گزارش فرتاک نیوز، وی در مورد اینکه آیا به نظرش سرخپوشان به لحاظ بازیکن برای فینال لیگ قهرمانان آسیا کمبود دارند یا خیر، گفت: به هر حال آل‌کثیر یکی از هفت سهمیه و نفرات جدید ما بود. اگر از اول می‌گفتند ما نمی‌توانیم از این بازیکن استفاده کنیم شاید می‌توانستیم یک مهاجم دیگر بگیریم. عیسی تأثیر خیلی خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت و گل‌های حساسی برای ما زد. زدن چهار گل در آن مرحله کار خیلی بزرگی بود. او برای ما دوید و جنگید و خود من فکر می‌کردم می‌تواند امسال آقای گل شود. متأسفانه این اتفاق برای او افتاد و هیچکس فکرش را نمی‌کرد. هنوز هم برای من سؤال است چرا او شش ماه محروم شد. به هر حال ما باید با این موضوع کنار بیاییم. باید از داشته‌های‌مان بهترین استفاده را ببریم و به بهترین بازی را از آنها بگیریم. ما در پست مهاجم آرمان رمضانی و مهدی عبدی را داریم و باید به آنها اعتماد کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس راجع به لغو دیدار این تیم مقابل نساجی و اینکه آیا لغو این مسابقه به نفع سرخپوشان بوده است یا خیر هم خاطر نشان کرد: از لحاظ کرونا بله، چون رختکن‌های قائمشهر خیلی تنگ و بدون تهویه است. برای ما در آستانه فینال شرایط آنجا خیلی خطرناک بود. اولین نفری که پیشنهاد داد این بازی لغو شود خود من بودم. ما نماینده ایران هستیم و باید این اتفاق می‌افتاد و نمی‌توانستیم ریسک کنیم.

گل‌محمدی در مورد ارزیابی‌اش از تیم‌های شرق آسیا نیز تصریح کرد: همه تیم‌های منطقه شرق که به مراحل بالا رسیدند به لحاظ کیفیتی تفاوتی با هم ندارند. همه تیم‌ها سرعتی هستند و با نظم بازی می‌کنند. ما باید با قوی‌ترین تیم شرق بازی کنیم.

وی در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه بهترین شماره چهار پرسپولیس به نظر او چه کسی است، تأکید کرد: قطعاً سیدجلال حسینی.

سرمربی تیم پرسپولیس در پایان یادآور شد: تنها خواسته ما از هواداران این است که مثل قبل با انگیزه و حمایت بیشتری تیم ما را راهی دیدار فینال کنند. ما یک قولی به خودمان دادیم که ان‌شاءالله این قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم. ما به این مسئله باور داریم. ما به این موضوع باور داریم. ما تا آخرین قطره خون و انرژی که داریم را در زمین خواهیم گذاشت تا ان‌شاءالله یک جام زیبا را به هواداران هدیه دهیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۰۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان