//
کدخبر: ۲۹۷۹۵۶ //

تقدیم به روح پرفتوح مرحوم مهرداد میناوند

این مطلب را تقدیم می کنم به روح فقید مهرداد میناوند که ساعاتی قبل از میان ما پر کشید و ملکوتی شد.

تقدیم به روح پرفتوح مرحوم مهرداد میناوند

 محسن بابادی؛ قلم تاب و توان نوشتن ندارد. اما مهرداد جان؛ بدان از نظر مردم شریف ایران شما زنده اید و تا دنیا دنیاست، در یاد ها ماندگار و مانا خواهید بود.

 بازی های غرورانگیز و زیبایت هنوز در ذهن و جان ما تداعی بخش خاطراتی خوش و فراموش ناشدنی است. حضورت در تیم ملی و پرسپولیس هنوز از خاطرمان نرفته است. مهرداد جان تو یکی از بهترین لژیونر های تاریخ فوتبال ایران بودی و افسوس که هم اینقدر زود از دنیای فوتبال کنار رفتی و هم اینچنین سریع و غریبانه از میان ما به اوج آسمان پرکشیدی.

 تمامی کل کل هایت با هواداران و بازیکنان تیم رقیب زیبا بود. آخر فقط مهرداد میناوند می توانست اینگونه کل کل کند و همچنان محبوب دل های سرخابی ها باشد. چرا که شما سرباز این مملکت بودی و در جام ملت های آسیا و جام جهانی هر آنچه در توان داشتی برای مردمت گذاشتی و ذره ای کوتاهی نکردی و برای همه اثبات شده بودی.

 حیف شد که 2 مهرداد با اخلاق و تکنیکی در فوتبال کشور هر دو در یک بازه زمانی کوتاه و در اوج جوانی از میان ما رفتند. مهرداد اولادی و مهرداد میناوند. چه دنیای بی رحمی. مهرداد جان اکنون آرام و آسوده در کنار بزرگان فوتبال ایران که سال هاست از دنیا رفته اند بخواب و بدان که یاد و نام تو تا ابد در قلب میلیون ها هوادار فوتبال کشور اعم از استقلالی و پرسپولیسی باقی خواهد ماند.

 مهرداد جان از این پس هواداران پرسپولیس شماره 25 را هم در کنار شماره 24 مرحوم هادی نوروزی بایگانی کرده و پس از رخت بربستن این ویروس لعنتی، به احترامت در ورزشگاه ها خواهند ایستاد و تشویقت خواهند کرد. چه غریبانه رفتی و صد ها افسوس که سرمای زمستان و غم از دست دادن تو بدجوری هوادران فوتبال را آزار می دهد.

 با تمام وجود دوستت خواهیم داشت و بابت تمامی زحماتی که برای فوتبال ایران در عرصه رقابت های آسیایی و بین المللی کشیدی، از شما تشکر می کنیم. روحت شاد و یادت گرامی مهرداد عزیز.

 جهت شادی روح ایشان و تمامی درگذشتگان و اموات، فاتحه مع الصلوات.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۹۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان