//
کدخبر: ۲۹۷۹۰۴ //

اولویت فکری؛ بازیکنی از استقلال جدا نشود

سرمربی استقلال بعد از گروه بندی لیگ قهرمانان تصمیم گرفته اجازه جدایی به هیچ بازیکنی ندهد.

اولویت فکری؛ بازیکنی از استقلال جدا نشود

طی روزهای گذشته گمانه زنی های متعددی درباره جدایی برخی بازیکنان از استقلال در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر مطرح شده است. در این باره نام برخی بازیکنان استقلال هم مطرح شده و شایعاتی درباره حضور آنها در تیم های دیگر نیز به گوش رسیده است.


اگرچه پیش بینی‌ها درباره جدایی برخی بازیکنان هم درست بود، اما حالا بعد از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و قرار گرفتن استقلال در یکی از سخت ترین گروه های این مسابقات محمود فکری تصمیم گرفته اجازه جدایی به هیچ بازیکنی ندهد.


به گزارش فرتاک نیوز، سرمربی استقلال در مصاحبه‌ای که امروز انجام داده اعلام کرده باید با جذب چند بازیکن جدید تیمش با قدرت بیشتری وارد مسابقات آسیایی شود و همچنین تاکید کرده که هیچ بازیکنی جدا نمی‌شود. فکری قصد دارد جاهای خالی لیست تیمش را با چند بازیکن جدید پر کند و از طرفی با تیمی کامل عازم مسابقات آسیایی در فروردین ماه شود.
سرمربی استقلال در این باره به خبرنگار فارس گفته است: «در حال حاضر کسی از ما جدا نمی‌شود و ما به همه بازیکنانمان نیاز داریم. گروه استقلال گروه سختی است و همان طور که گفتم چند جای خالی در لیست ما وجود دارد که آن جای خالی را پر خواهیم کرد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۹۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان