//
کدخبر: ۲۹۷۱۸۹ //

مدیرعامل پرسپولیس: دیدن میناوند روی تخت بیمارستان سخت است

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: میناوند یکی از چهره‌های سرشناس و دوست‌داشتنی فوتبال ایران به شمار می‌رود که همیشه تعصب خود به پرسپولیس و تیم ملی را ثابت کرده است. دیدن مهرداد روی تخت بیمارستان با آن روحیه خوبی که دارد، واقعا سخت است.

مدیرعامل پرسپولیس: دیدن میناوند روی تخت بیمارستان سخت است

«جعفر سمیعی» مدیرعامل پرسپولیس امروز (پنجشنبه) با حضور در بیمارستان لاله تهران، از مهرداد میناوند که به ویروس کرونا مبتلا شده است عیادت کرد.

سمیعی در این بار در گفتگویی اظهار داشت: میناوند یکی از چهره‌های سرشناس و دوست‌داشتنی فوتبال ایران به شمار می‌رود که همیشه تعصب خود به پرسپولیس و تیم ملی را ثابت کرده است. دیدن مهرداد روی تخت بیمارستان با آن روحیه خوبی که دارد، واقعا سخت است.

وی افزود: در یکی، دو روز گذشته به صورت مداوم از طریق دوستانم در بیمارستان لاله و همچنین تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس به خصوص افشین پیروانی که مدیر تیم ماست، در جریان درمان میناوند قرار گرفتم. احساس وظیفه کردم که خودم به بیمارستان بیایم و از نزدیک با کادر درمانی او صحبت کنم. در بیمارستان، با همسر و خواهر مهرداد و همچنین دوستان او از جمله علی کریمی، بهنام ابوالقاسمپور و محمدرضا مهدوی هم گفت‌وگویی داشتم.

به گزارش فرتاک نیوز، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: به عنوان مدیر باشگاه از تیم پزشکی بیمارستان لاله درخواست کردم به علت جایگاه مهرداد در فوتبال ملی این کشور، با دقت‌نظر و تلاش بیشتری شرایط درمانی او ادامه یابد. آقایان دکتر لطفی و دکتر هاشمیان توضیحاتی از وضعیت میناوند در روزهای گذشته و امروز دادند و در خصوص ریسک‌های ممکن هم صحبت کردیم. از دکتر لطفی و همکارانش درخواست کردم هر کجا به کمکی نیاز بود، به ما اطلاع بدهند. تمام ارکان باشگاه در کنار میناوند و خانواده او می‌ماند تا این چهره سرشناس فوتبال کشورمان بار دیگر سلامتی خود را به دست بیاورد.

سمیعی تصریح کرد:من از مردم کشورمان می‌خواهم برای مهرداد میناوند دعا کنند تا هر چه زودتر سلامتی‌ خود را به دست بیاورد و به آغوش خانواده بازگردد. امیدوارم همه مردم کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این بلای سخت را از خود دور کنند.

وی در پایان گفت: به عنوان یک ایرانی، بار دیگر از کادر درمانی کشور در همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تقدیر و تشکر می‌کنم. به همه پزشکان، پرستاران و کارمندان بیمارستان‌های کشورمان خدا قوت می‌گویم. امیدوارم در کنار هم و با کمک یکدیگر، زمینه ریشه‌کن شدن این ویروس را بسازیم.

میناوند چندی پیش در اثر ابتلا به ویروس کرونا در قسمت آی سی یو بیمارستان لاله بستری شده است که وزیر ورزش و جوانان هم امروز به فدراسیون پزشکی ورزشی دستور داد تا اقدامات درمانی برای بهبودی بازیکن پیشین پرسپولیس انجام دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۱۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان