//
کدخبر: ۲۹۷۱۶۱ //

میلیچ به دنبال خالی کردن جیب استقلال است؟

صبح روز بعد دربی برای استقلالی ها با خبر ترک ایران توسط میلیچ آغاز شد و کسی متوجه نشد که این بازیکن کروات چطور شبانه بدون اطلاع مسئولان باشگاه کشور را ترک کرده است. با توجه به اینکه گفته می شود او سه ماه حقوقش را دریافت نکرده، حق فسخ دارد و به همین دلیل به راحتی از ایران رفته است.

میلیچ به دنبال خالی کردن جیب استقلال است؟

اما در روزهای اخیر اظهارنظرهای میلیچ حاکی از آن است که او تلاش دارد باشگاه را تحت فشار قرار دهد تا قراردادش را برای فصل بعد نیز تمدید کند و استفاده از شرایط موجود به این ترتیب به خواسته خود برسد.

به گزارش فرتاک نیوز، در ابتدای فصل بیستم صحبت هایی در خصوص فسخ قرارداد میلیچ به گوش رسید اما در نهایت او به استقلال برگشت. در آن زمان باشگاه به تقدیر از میلیچ پرداخت و اعلام کرد این بازیکن به خاطر علاقه به تیم در باشگاه مانده اما بعید است خبری از دوست داشتن یا عشق و علاقه باشد. درواقع به نظر می رسد میلیچ پیشنهاد خوبی نداشت که او را برای ترک استقلال قانع کند و به نفعش بود که در جمع آبی پوشان بماند.

میلیچ برای فصل جاری ۲۰۰ هزار دلار دریافت می کند و خواهان تمدید دو ساله قرارداد است. میلیچ ۲۵۰ هزاریورو برای فصل بعد می خواهد؛ آیا باشگاهی به غیر از استقلال برای میلیچ با این سن و سال چنین مبلغی را پرداخت می کند؟ ضمن اینکه او برای دو فصل دیگر هم مبلغ ۳۰۰ هزار یورو در خواست کرده.

یعنی میلیچ برای تمدید دو ساله ۵۵۰ هزار یورو از استقلال می خواهد؛ رقمی که در خواب هم نمی تواند در کرواسی بگیرد! او در کشور خودش ماهیانه نهایتا چقدر دریافتی دارد؟ بالای ۱۰ هزار دلار؟ اما چرا می خواهد در ایران چنین پولی بگیرد؟ ناگفته نماند میلیچ همین حالا که دو ماه حقوق نگرفته از ایران رفته، حالا تصور کنید قرارداد ۵۵۰ هزار یورویی امضا کند و پولش را به موقع ندهند!

این بازیکن با استفاده از فشار هواداران و ابراز علاقه دائمی برای ماندن در تیم به نوعی توپ را به زمین مسئولان استقلال می اندازد تا آن ها خواسته اش برای تمدید قرارداد با مبلغ تعیین شده را بپذیرند.

با توجه به اینکه باشگاه استقلال نیز دائم دچار مشکلات مالی و پرداخت نکردن حقوق بازیکنان خود است، میلیچ این شانس را دارد (در صورت ماندگاری در تیم) بدون آن که تا آخر قراردادش در استقلال بماند، مبلغی در حدود ۵۵۰ هزار یورو غرامت بگیرد و این یعنی یک معامله دو سر برد برای میلیچ!

به نظر می رسد هدف هروویه میلیچ بازیکن کروات استقلال از تحت فشار قراردادن این باشگاه، تمدید قراردادش است چرا که او به صورت واضح اعلام کرده که در صورت تمدید دوساله قراردادش به ایران باز می گردد.

حالا استقلال باید به جیب خود نگاه کند. آنها با پیشنهاد اولیه میلیچ به شدت مخالفت کرده و تمایلی برای تمدید قراردادش ندارند. در عین حال علاقمند هستند او بازگردد و کارش را در استقلال ادامه دهد. سیاست این باشگاه درست به نظر می رسد ولی اینکه چقدر در بازگرداندن او موفق باشند نامعلوم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۱۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان