//
کدخبر: ۲۹۶۸۰۱ //

برخورد تند کریم باقری با مدافع پرسپولیس

اعلام پنالتی برای فولاد خوزستان توسط محمدحسین زاهدی فر در جریان بازی با پرسپولیس باعث اتفاقات عجیب روی نیمکت هر دوتیم شد.

برخورد تند کریم باقری با مدافع پرسپولیس

محمدحسین زاهدی فر داور دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان در دقیقه ۶۰ برای تیم اهوازی اعلام پنالتی کرد. این رای داور جنجال هایی را در جریان بازی ایجاد کرد.

زاهدی فر در حالی دفع توپ توسط محمدحسین کنعانی زادگان روی سانتر فولادی ها را خطای هند تشخیص داد که مدافع ملی پوش پرسپولیسی ها آن را قبول نداشت. کنعانی زادگان چند دقیقه از زمان مسابقه را به دلیل اشتباه داور بازی گرفت تا ثابت کند برخورد توپ با سینه او بوده است و اصابتی به دستش نداشته است.

به گزارش فرتاک نیوز،با این حال زاهدی فر روی تصمیم خود مبنی بر اعلام پنالتی ماند تا با ادامه اعتراضات این بازیکن به وی کارت زرد نشان دهد. با این حال کنعانی زادگان به اعتراضات خود ادامه داد تا کریم باقری مربی پرسپولیس وارد عمل شده و با چند سیلی به صورت او خواهان بازگشت این بازیکن به جریان مسابقه شد.

باقری از مدافع وسط سرخپوشان خواست تا به فریادهای خود پایان دهد و بازی را دنبال کند.

لوسیانو پریرا کاپیتان فولاد نیز پشت ضربه نالتی ایستاد و آن را تبدیل به گل کرد تا این بار یحیی گل محمدی به داور بازی اعتراض کند. رفتار تند سرمربی پرسپولیس نیز با اخطار زاهدی فر روبرو شد. اعتراضات نیمکت های هر دوتیم ادامه داشت تا کار به درگیری لفظی مهدی هاشمی نسب مربی فولاد با حمید مطهری دستیار یحیی کشیده شود. زاهدی فر نیز با اشاره کمک های خود به هر دو مربی کارت زرد نشان داد تا بار دیگر روی بازی تسلط داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۸۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان