//
کدخبر: ۲۹۶۷۱۳ //

استادیوم وطنی هم چنان قربانی می گیرد؛ اینبار فاخر تهامی

چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر اصلا کیفیت مطلوبی ندارد و تا کنون باعث مصدومیت بازیکنان زیادی شده است.

استادیوم وطنی هم چنان قربانی می گیرد؛ اینبار فاخر تهامی

ابتدای فصل سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مازندران و هم چنین باشگاه نساجی اعلام کرد نمی تواند دراستادیوم شهید وطنی میزبان تیم های حریف باشدو اگر چمن استادیوم طبیعی نشود باید بازی های خود را در استادیوم دیگری برگزار کند اما با نزدیک شدن به شروع بازی ها سازمان لیگ به یکباره از موضع خودکوتاه آمد و اجازه داد نساجی هم چنان در استادیوم شهید وطنی میزبان حریفانش باشد. البته بازی دراین زمین نه تنها به ضرر حریفان بلکه به ضرر نساجی هم تمام می شود به این خاطر که نساجی در تهران و در زمین چمن کارگران تمرین می کند.

به گزارش فرتاک نیوز، در هفته های اخیر بازیکنان زیادی به خاطر بازی در استادیوم شهید وطنی مصدوم شده اند. فاخر تهامی بازیکن صنعت نفت در بازی با نساجی رباط پاره کرد و فصل را از دست داد؛ این در حالی است که یکی دو بازیکن دیگر هم در همین بازی مصدوم و تعویض شدند و این موجب شد تا تیم صنعت نفت متهم به اتلاف وقت در جریان بازی شود. سیروس پورموسوی – سرمربی صنعت نفت در کنفرانس خبری بعد از بازی با عدرخواهی از مردم مازندران به صراحت گفت هیچ گاه فلسفه ام اتلاف وقت در جریان بازی نبوده و هر بازیکنی از صنعت نفت مصدوم شد مجبور به تعویض او شدیم. در آخرین بازی هم ایمان باصفا بازیکن ماشین سازی به دلیل برخورد با مهرداد بایرامی چند هفته ای مصدوم شد.

با وجود قول دکتر نوبخت معاون رییس جمهور هیچ اقدامی برای کاشت چمن طبیعی در استادیوم شهید وطنی انجام نشده است و تنها سکوهای استادیوم شهید وطنی در روزهای کرونایی که حضور تماشاگر در استادیوم ممنوع بوده در حال افزایش است. زمینی هم که در منطقه ماهفروجک در اختیار باشگاه نساجی قرار گرفته به دلیل اعتراض مردم منطقه بلا استفاده مانده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۷۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان