//
کدخبر: ۲۹۶۳۱ //

اولین برد بانوان بانک سرمایه در آسیا

تیم والیبال زنان بانک سرمایه در نخستین دیدار خود مقابل نماینده تایلند بازی را واگذار کرد.

 اولین برد بانوان بانک سرمایه در آسیا
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم والیبال بانوان بانک سرمایه نماینده ایران در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان باشگاه های آسیا، در نخستین رقابت خود امروز  ساعت ١٣ به وقت محلی برابر تیم چونبوری تایلند قرار گرفت که علی رغم بازی نزدیک و پایاپای مقابل این تیم قدرتمند که علاوه بر داشتن بازیکنان خوب تایلندی از دو بازیکن آمریکایی هم سود می برد با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد.

ست اول را سرمایه ای ها با ترکیب برهانی، شیخی، گیوه ، صابری، ابراهیمی و علیخانی آغاز کردند و بر خلاف تصور تایلندی ها، بازیکنان سرمایه با انگیزه فراوان و با تکیه بر اسپک های خوب برهانی و صابری بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند ولی در اواخر این ست به دلیل اشتباهات فردی سرمایه ای ها نتیجه ٢٥-٢٢ به سود تایلند به اتمام رسید.

در ست دوم هم بازی با برتری سرمایه آغاز شد و حتی ١٥-١١ هم پیش افتادند ولی تجربه بالای بازیکنان تایلند خصوصا دو بازیکن خارجی آنها و اشتباهات بازیکنان بانک سرمایه نتیجه را به ٢٠-١٧ تغییر داد و نهایتا این ست هم با برتری ٢٥-٢١ به سود تایلندی ها به پایان رسید.

در ست سوم خواجه کلایی جایگزین زینب گیوه شد و هرچندبانکی ها  در ابتدای ست از نماینده تایلند عقب افتادند ولی با درخشش مائده برهانی که ستاره این دیدار بود و دفاع های بی نقص فرنوش شیخی این ست را با نتیجه ٢٥-٢٢ به نفع خود به اتمام رساندند تا امیدواری به اردوی این تیم برای شکست تیم تایلند بازگردد.

در ست چهارم تایلندی ها که خطر باخت را احساس میکردند با تمرکز و احتیاط بیشتری بازی را آغاز کردند ولی انگیزه بازیکنان سرمایه موجب شد تا امتیاز مساوی هشت برای هر دو تیم همه چیز مساوی باشد، ولی باز هم تایلندی ها با نتیجه ١٦-٩ جلو افتادند. شعبانیان که بازیکنان خود را خسته میدید مجددا زینب گیوه را به زمین آورد و به بازیکن اصفهانی خودش ندا چملانیان هم اعتماد کرد تا بازهم  تماشاگران این بازی نتیجه را در امتیاز ١٨ مساوی ببینند، پس از آن بازی باکیفیت تایلند موجب افت بدنی بازیکنان سرمایه شد و در نهایت ست چهارم هم با نتیجه ٢٥-٢٣ به سود تایلند به پایان رسیده و بانک سرمایه علیرغم بازی بسیار خوبی که در نخستین بازی خود به نمایش گذاشت با حساب ٣-١ بازی را واگذار کرد.

تیم والیبال زنان بانک سرمایه فردا در دومین دیدار خود ساعت ١٤ به وقت محلی به دیدار نماینده چین تایپه خواهد رفت.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا از ٤ تا ١١ خرداد ماه در دو گروه چهار تیمی در شهر اوسکمن گورسک قزاقستان در حال برگزاری است.

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان