//
کدخبر: ۲۹۵۷۰۸ //

پاس تیمی در حد لیگ محلات / تنفس مصنوعی برای قهرمان آسیا

تیم فوتبال پاس همدان این روزها شرایط خوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور ندارد .

پاس تیمی در حد لیگ محلات / تنفس مصنوعی برای قهرمان آسیا
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه پاس همدان به عنوان تیمی که سابقه قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را دارد این روزها شرایط بسیار وخیمی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور دارد.

پاس همدان تحت هدایت مهدی پاشازاده در اولین گام اردوی ۱۴ روزه در تهران برگزار کرد که به دلیل مشکلات مالی این اردو به ۹ روز کاهش پیدا کرد می‌شود گفت این شروع حواشی باشگاه پاس بوده است.

در روزهایی که اکثر تیم ها سرمایه گذاری ویژه‌ای برای کسب نتایج قابل قبول انجام داده اند به نظر می رسد همدانی ها در بدترین شرایط مالی قرار گرفتند، بازیکنان پاس تا به حال تنها ۱۰ درصد دریافتی داشته اند تا وعده های مدیران این باشگاه در خصوص پرداخت به موقع قراردادها عملی نشود.

 

با توجه به شروع فصل سرما اکثر تیم ها از لحاظ البسه شرایط خوبی دارند اما از همدان شنیده می شود بازیکنان این تیم لباس گرم برای انجام تمرینات ندارند.

مشکلات مالی پاس تا جایی ادامه داشته که هم اکنون کارت بازی بازیکنان این تیم در فدراسیون فوتبال گرو گرفته شده تا مدیران این باشگاه بدهی‌های خود را پرداخت کنند، حتی مدیران پاس در بازی اول در آخرین لحظه مجوز بازی را گرفتند و ممکن بود این تیم در بازی اول اجازه بازی نداشته باشد، همچنین لازم به ذکر است اگر بدهی های پاس پرداخت نشود این تیم در هفته‌های آینده از سوی فدراسیون محروم از بازی کردن خواهد شد.

یکی دیگر از عجایب اردوی همدانی ها این موضوع است که بازیکن پاس در روز بازی در شرایطی که آماده ورود به زمین مسابقه بودند کارت ملی نداشتند چون به دلیل بدهی باشگاه به هتل کارت ملی آنها در اختیار هتل بود.

باشگاهی که پیش از شروع لیگ دسته دوم در بازی‌های تدارکاتی خود عملکرد بسیار خوبی برابر تیم‌های قدرتمند کشور داشته و هم اکنون در لیگ شرایط بسیار بدی دارد که به نظر می رسد سوءمدیریت و وضعیت بسیار بد مالی تمرکز کادر فنی و بازیکنان را بر هم زده است حال باید دید مدیران ورزش همدان چه تصمیمی درباره پاسخ خواهند گرفت.

آیا شرایط پاس در روزهای آینده مساعد خواهد شد یا اینکه این باشگاه همانند یک کودک سر راهی از ورزش همدان کنار گذاشته خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۷۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان