//
کدخبر: ۲۸۰۷۸۷ //
مدیر عامل تیم فوتبال پاس همدان :

عظیمی : پس از این باخت مفتضحانه سرمربی و کادر فنی اخراج شدند / بازیکنان و کادرفنی قدر حمایت های مالی را ندانستند

مدیر عامل تیم فوتبال پاس همدان گفت : پس از بازی بسیار بد تیم فوتبال پاس همدان و عدم صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور سرمربی و کادرفنی تیم اخراج شدند.

عظیمی : پس از این باخت مفتضحانه سرمربی و کادر فنی اخراج شدند / بازیکنان و کادرفنی قدر حمایت های مالی را ندانستند
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر عظیمی مدیرعامل تیم لیگ دویی پاس همدان با اشاره به شکست تیم فوتبال پاس همدان در دیدار پلی آف اظهار داشت : متاسفانه کادرفنی و بازیکنان یک هفته در باد پیروزی دیدار رفت برابر شهرداری آستارا خوابیده بودند.

وی افزود : اختلاف در کادر فنی و قهرهای گاه و بیگاه در نهایت به ضرر تیم فوتبال پاس همدان تمام شد.

مدیر عامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به دیدار امشب تیم فوتبال پاس همدان برابر شهرداری آستارا گفت : تیم فوتبال شهرداری آستارا در هر دو نیمه از ما بهتر بازی کرد و برای تک تک دقایق بازی و پنالتی ها برنامه داشت.

عظیمی خاطرنشان کرد : کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان بسیار بی برنامه در این دیدار حاضر شدند و حتی نتوانستند حدود ۳۰ دقیقه در وقت های اضافه از اخراج بازیکن حریف استفاده کنند.

وی با اشاره به اخراج کادرفنی تیم فوتبال پاس همدان بیان کرد : بعد از این باخت مفتضحانه سرمربی و تمامی کادرفنی تیم اخراج و ۳۰ درصد جریمه شدند.

مدیر عامل تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد : بازیکنان تیم و کسانی که در این دیدار کم کاری کردند هم ۲۰ درصد به شدت جریمه خواهند شد.

عظیمی با بیان اینکه صعود پاس می توانست به ورزش همدان اعتبار ببخشد، گفت : سهمیه یک تیم دسته دومی شاید چیزی حدود ۲ میلیارد تومان باشد اما یک تیم دسته اول حداقل ۱۰ میلیارد ارزش دارد و اعتبار و جایگاه لیگ دسته اول نسبت به لیگ دسته دوم بسیار بالا است.

وی افزود : متاسفانه بازیکنان و کادرفنی تیم قدر حمایت های مالی که تا به امروز ۸۰ درصد قرارداد خود را که بی سابقه نیز هستند دریافت کردند را ندانستند و جواب تلاش ها و زحمات را به خوبی ندادند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۷۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان