//
کدخبر: ۲۹۵۵۹۵ //

دربی ۹۴/چرا باید پرسپولیس برنده شود؟؟

((نودوچهارمین شهراورد تهران حساسیت بالایی برای سرخپوشان خواهد داشت))

دربی 94/چرا باید پرسپولیس برنده شود؟؟

یادداشت پوریا منصوری؛تیم پرسپولیس تهران روز دوشنبه در یک دیدار حساس دیگر در مقابل رقیب سنتی و دیرینه خود استقلال تهران قرار می‌گیرد تا دربی ۹۴ رنگ سرد زمستانی به خود بگیرد.

 قهرمان ۴ دوره پیاپی لیگ برتر در شرایطی بسیار سخت به مصاف رقیب پر روحیه خود خواهد رفت و بسیاری بر روی کاغذ آبی پوشان پیروز این شهرآورد می‌دانند.

پرسپولیس لیگ را در عجیب‌و غریب ترین شرایط ممکن آغاز کرد و شوک محرومیت شش ماه عیسی آل‌کثیر خط آتش این تیم را با بحران مواجه کرد و استرس ناشی از این اتفاق بر روی مهدی عبدی کم تجربه که حالا تبدیل به مهاجم اول سرخ‌ها شده، اثر گذار بود و اجازه عملکرد خوب به این مهاجم آینده دار را نداد.

خرید از روی ناچاری مهدی‌خانی هم در بهبود شرایط کمکی نکرد و باید پذیرفت خط حمله پرسپولیس با آنچه که در فصول گذشته دیده شد بسیار فاصله دارد.

عدم مو‌فقیت در فینال لیگ قهرمانان آسیا شرایط روحی نماینده کشورمان را دچار افت کرد و بازیکنان این تیم در سه دیدار بعدی و به صورت پی‌در‌پی تن به تساوی دادند تا شرایط خوبشان در جدول لیگ بیستم هم با چالش روبرو شود.

دیدار مقابل استقلال در بیست‌ودوم دی‌ماه نقطه حساس لیگ بیستم برای پرسپولیس است و نتیجه این دیدار در روند آنها در ادامه فصل بسیار تأثیر گذار است.

بیش از چهل‌روز از آخرین برد سرخپوشان می‌گذرد و کسب سه امتیاز در شهرآورد می‌تواند بمب بزرگی در بازگرداندن روحیه و انگیزه به اردوی آنها باشد.

این پیروزی احتمالی پاسخ بسیار محکم و خوبی به هجمه‌های شکل گرفته علیه باشگاه خواهد بود.

به گزارش فرتاک نیوز،رقبا که در چند سال اخیر جز نظاره‌گر بودن موفقیت‌های پرسپولیس کار خاصی انجام ندادند همواره این موفقیت‌ها را به مسائل غیر فوتبالی مرتبط دانسته‌اند و در آخرین اتحاد خود با واژه‌ی تیم خاص سعی در تخریب  و کم ارزش جلوه دادن موفقیت‌های سرخ‌پوشان داشتند، اما آنچه که غیر قابل انکار است سطح بالای فنی پرسپولیس در پنج فصل اخیر بوده که حتی حاشیه‌سازان در خلوت خود به این امر اعتراف می‌کنند.

افت مقطعی در یک تورنومنت فرسایش همانند لیگ برتر و که با بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و جام‌حذفی هم تداخل پیدا می‌کند امری غیر قابل گریز است و شاگردان یحیی هم از این قاعده مستثنی نیستند، اما شهرآورد ۹۴ فرصتی مناسب برای پایان این افت مقطعی و اثبات چندین باره سطح بالای فنی آنها در سطح کشور است.

این دیدار فرای سه امتیاز و شش امتیاز است و می‌تواند نقطه عطف پرسپولیسی‌ها در لیگ بیستم لقب بگیرد و این تیم را به شرایط خوب خود باز گرداند.

جبران شکست در نیمه‌نهایی جام‌حذفی فصل گذشته مقابل استقلال که البته در ضربات پنالتی شکل گرفت، بازگشت روحیه و فرار از بحران، شکست رقیب دیرینه که به گفته هوادارانشان تیمی پر مهره و آماده هستند و از همه مهمتر بازگشت به کورس مدعیان و به رخ کشیدن توانایی فنی تیم دلایل بزرگی برای واجب بودن پیروزی در دربی  برای پرسپولیس است که برای محقق شدن آن باید منتظر نمایش شاگردان گل‌محمدی در روز دوشنبه بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان