//
کدخبر: ۲۹۵۵۱۰ //

خطیبی: به اشتباهات داوری به شدت اعتراض خواهیم کرد

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: متاسفانه گاهی همه تاکتیک‌ها و زحماتی که کشیده می‌شود با یک سود اشتباه به باد می‌رود بنابراین اگر در دیدارهای بعدی از داوری متضرر شویم به شدت در این خصوص اعتراض خواهیم کرد.

خطیبی: به اشتباهات داوری به شدت اعتراض خواهیم کرد

رسول خطیبی عصر امروز در نشست پیش از دیدار تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران گفت: ذوب آهن تیم خوبی را در ادوار لیگ برتر داشته و از بازیکنان خوبی برخوردار است اما بازی‌های آنها را به دقت آنالیز کرده‌ایم و برای برد به میدان خواهیم رفت. 

وی افزود: شرایط تیم ذوب آهن بخاطر مصدومیت چند بازیکن کمی ناهماهنگ شده و ما تلاش می‌کنیم از همین ضعف برای کسب سه امتیاز کامل استفاده کنیم. 

به گزارش فرتاک نیوز، سرمربی آلومینیوم اراک با اشاره به آمادگی کامل بازیکنان برای دیدار فردا افزود: با اینکه بازی قبلی مقابل استقلال تهران را واگذار کردیم اما شرایط خوبی داریم و بازیکنان به خوبی تمرین کرده‌اند و از لحاظ تاکتیکی و هماهنگی کار کرده‌ایم و مطمئن باشید یک بازی زیبا را از تیم ما خواهید دید. 

خطیبی به مصدومیت دو تن از بازیکنان برای دیدار فردا نیز اشاره داشت و گفت: جایگزینان این دو مصدوم آمادگی لازم برای دیدار فردا را دارند و به خوبی تمرین کرده‌اند. 

وی در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات داوری و الزام وجود VAR بیان داشت: متاسفانه تیم آلومینیوم بیشترین ضربه در بحث داوری را متحمل شده که این موضوع توسط کمیته داوران و کارشناسان در چند نوبت تایید شده که بارزترین آن در بازی هفته گذشته مقابل استقلال بود. 

سرمربی آلومینیوم تصریح کرد: ما تا امروز به تمامی تصمیمات داوری احترام گذاشته‌ایم اما صبر ما نیز حدی دارد و امیدواریم داور بازی فردا بدور از حواشی به نفع یا ضرر تیمی سود نزند و قضاوت عادلانه‌ای داشته باشد. 

خطیبی اضافه کرد: متاسفانه گاهی همه تاکتیک‌ها و زحماتی که کشیده می‌شود با یک سود اشتباه به باد می‌رود بنابراین اگر در دیدارهای بعدی از داوری متضرر شویم به شدت در این خصوص اعتراض خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۵۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان