//
کدخبر: ۲۹۰۶۷۷ //

مربی شهرخودرو : می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم

مربی شهرخودرو گفت: توانستیم بازی خوب و مقتدرانه‌ای انجام بدهیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی شهرخودرو : می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم

محمد نوازی در نشست خبری پس از پیروزی دو بر صفر شهرخودرو مقابل ذوب آهن اظهار داشت: فکر می‌کنم در این بازی شرایط ایده آلی داشتیم. چرا که تاکتیکی داشتیم و صحبت‌هایی که مهدی رحمتی انجام داده بود را بچه‌ها به نحو احسن انجام دادند. توانستیم بازی خوب و مقتدرانه‌ای انجام بدهیم و سه امتیاز را کسب کنیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. بچه‌های ما در این بازی خیلی آرامش داشتند و توانستم به نقطه ضعف آن‌ها نفوذ کنیم و گل بزنیم.

به گزارش فرتاک نیوز، نوازی در مورد شرایط ذوب آهن گفت: اولا که برای تمام ایرانی‌های عزیز مخصوصا بازیکنان ذوب‌آهن که درگیر ویروس کرونا شده‌اند آرزوی سلامتی دارم. ما هم این شرایط را در بازی اول داشتیم. ۶-۷ بازیکن ما دچار این بیماری شدند. در بازی دوم هم به خاطر شرایط بدنی به حدنصاب نرسیدند. تا این لحظه هم بازیکنان کامل را برای استفاده در بازی‌ها نداریم.

وی افزود: ما هم این مشکلات را با توجه به قوانین داشتیم. انجام وظیفه کردیم. تیم ما قانون را اجرا کرد تا امروز هم در بازی حاضر شدیم و یک بازی خوب انجام بدهیم.

مربی شهرخودرو در مورد اینکه تا به حال یک تیم این تعداد مبتلا به کرونا نداشته و آیا سازمان لیگ باید این قانون را اصلاح کند، اظهار داشت: این دست قانونگذار است. دست سازمان لیگ است که این قانون را عوض کند یا جلویش را بگیرد. ما طبق برنامه در اصفهان حاضر شدیم و مقابل ذوب آهن بازی کردیم. این مساله به ما مربوط نمی‌شود. قانون برای همه یکسان است و ما تا بازی دوم این شرایط را در تیم‌مان داشتیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم بچه‌ها را مداوا کنیم و به آن ها استراحت دادیم. توانستیم کمی زمان را بکشیم ولی بچه‌های ما با کمک پزشک تیم برگشتند و به نحو احسن حضور پیدا کردند. باید سختی بکشیم و کار کنیم تا بتوانی برای تیم شرایط ایده آل درست کنیم. ما این کار را انجام دادیم و امیدوارم بازیکنان ذوب آهن هم زودتر به جمع خانواده این تیم برگردند و در بازی‌های آینده حضور داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۶۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان