//
کدخبر: ۲۹۵۳۶۶ //

فنونی‌زاده: استقلال با اختلاف دو گل برنده می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم در داربی پیش رو با اختلاف دو گل به پیروزی می‌رسد.

فنونی‌زاده: استقلال با اختلاف دو گل برنده می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی فنونی‌زاده درباره داربی ۹۴ اظهار کرد: در ابتدای لیگ گفته بودم هواداران استقلال در ابتدای فصل نباید انتظار بازی خوب را از تیم داشته باشند چون تمرینات دیر شروع شد و نیاز بود تیم به هماهنگی برسد. الان هم می‌بینید تیم به هماهنگی خوبی رسیده و بازی‌های خوبی را شاهد هستیم.

وی افزود: قبل داربی استقلال شرایط بسیار خوبی را دارد اما پرسپولیس بسیار ضعیف شده است. آنها در آن فینال هم باختند و الان شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. به همین خاطر پیش بینی من این است که استقلال بازی را با اختلاف دو گل به سود خود به پایان می‌برد. البته اگر تیم بهتر هم عمل کند می‌تواند گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند. اگر آقای فکری تیم را با سیستم ۴-۳-۳ به زمین بفرستد، قطعا شاهد بازی جذابی از استقلال خواهیم بود.

فنونی‌زاده همچنین گفت: این بازی مثل شطرنج است. اگر مربیان شطرنج را به خوبی بلد باشند، می‌توانند بازی خوبی ارائه بدهند. این بازی بسیار خاص است و تیمی که می‌خواهد برنده بازی باشد باید با تمرکز بالا وارد بشود. بازیکنان استقلال باید استرس را از خود دور کنند تا با آرامش بازی کنند.

وی درباره حواشی پیش از مسابقه هم ادعا کرد: شنیده‌ام ابراهیم شکوری به فدراسیون رفته تا به داوری اعتراض کند. پس ما فهمیدیم آن زمانی هم که دبیر کل بود، در داوری‌ها دخالت می‌کرد که هر بازی برای پرسپولیس پنالتی بگیرند! با این حال امیدوارم داوری بازی پیش رو با شرف قضاوت کند.

وی پایان درباره خاطره‌اش از داربی‌ها هم گفت: بازی‌ که برای اولین بار با پیراهن استقلال برابر پرسپولیس بازی کردم برایم خاطره‌انگیز است. در آن بازی ما دو بر یک به پیروزی رسیدم و واقعا برایم شیرین است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۳۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان