//
کدخبر: ۲۹۵۱۱۳ //

امیدوارم تصمیم یحیی برای فریب استقلال باشد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره تصمیم عجیب یحیی در جدال با سپاهان برای حضور در زمین بدون مهاجم تخصصی واکنش نشان داد.

امیدوارم تصمیم یحیی برای فریب استقلال باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

فرشاد پیوس که جزو بزرگترین مهاجمان تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود به اتفاقات چند وقت اخیر این تیم و ضعف گلزنی این تیم واکنش نشان داد. او درباره بازی روز گذشته مقابل سپاهان می‌گوید: واقعا باید بگویم که یحیی حتی ما را هم سورپرایز کرد و توقع اینکه هیچ کدام از مهاجمان اصلی تیم به میدان نروند را نداشتم. مسلما سرمربی روی تمامی مسائل فنی و تمرینی تیمش آگاه است و بر اساس آن بهترین تصمیم را می‌گیرد. درست است که در این بازی این راهکار جواب نداد اما تصور من این است که یحیی برای بازی با استقلال سورپرایز بزرگتری دارد و این اتفاق برای فریب این تیم بوده است.

وی در واکنش به اینکه دستیابی به برد مقابل سپاهان نیز می‌تواند به اندازه پیروزی در دربی ارزشمند باشد گفت: قطعا همینطور است و فلسفه تیمی باشگاه پرسپولیس نیز همیشه این بوده که در تمامی بازی‌ها برای برد به زمین برود و هیچگاه دیداری را قربانی بازی دیگری نکند. شاید البته همین تصمیم یحیی در این بازی جواب می‌داد و نظرات کاملا تغییر می‌کرد. همانطور که گفتم سرمربی طبق برنامه و اتفاقاتی که در تمرینات شکل می‌گیرد تصمیمات نهایی برای بازی دادن به بازیکنان را می‌گیرد. پرسپولیس در جدال با سپاهان هم صاحب موقعیت‌هایی بود اما جدایی بشار قطعا ضربه بزرگی به این تیم بوده و آن وسط نیاز به بازیکنی است که بتواند رهبری فاز هجومی و گردش و حفظ توپ را به بهترین شکل مدیریت کند و این مشکلی است که بالاتر از مهاجمان و گل نزدن باید نسبت به آن بررسی لازم صورت گیرد.

پیوس درباره اینکه آیا نیمکت نشین شدن مهاجمان در آستانه دربی برای آنها مشکل روحی و فشار بیشتری را وارد نخواهد کرد گفت: بازیکنان پرسپولیس همگی از تجربه بالایی برخوردار هستند. نمی‌شود دروغ گفت و هر بازیکنی قطعا دوست دارد بازی کند اما این جایگاه در پرسپولیس به شکلی است که شما باید در هر بازی به بهترین فرم آمادگی رسیده باشی و بالاترین توان فنی را به نمایش بگذاری. من به این بازیکنان اعتقاد دارم و مسلما آنها با دید فنی بالای کادرفنی به این تیم اضافه شدند و نگرانی از اینکه کادرفنی به آنها اعتقاد ندارد نباید داشته باشند چرا که اگر اینطور بود اصلا فرصت پوشیدن پیراهن این تیم را نیز به دست نمی‌آوردند. من مطمئن هستم که همانطور که عبدی فصل گذشته یک اتفاق بزرگ را رقم زد، بار دیگر انگیزه خواهد داشت. بازی هم که بدون تماشاگر است و هیچ استرس و فشاری متوجه هیچ بازیکنی نیست.

وی ادامه داد: آرمان رمضانی چندین فصل در سایپا حضور داشته و نقش زیادی در نتایج این تیم برعهده داشته و قطعا بازیکنی است که می‌شود به او اعتماد داشت. من متوجه اینهمه فشار و هجمه نمی‌شوم. آرمان به نسبت فرصت و زمانی که در اختیار داشته آمار بدی از خود به جا نگذاشته است. با این حال باید قبول کرد که انتظارات از بازیکنی که پیراهن پرسپولیس را بر تن می‌کند زیاد است.

آرمان، مهدی عبدی، مهدی خانی و دیگر بازیکنان خط فوروارد پرسپولیس باید در یک منطقه امن فکری و ذهنی کار را دنبال کنند و توجهی به فشارها و هجمه‌ها نداشته باشند. فوتبال شغل آنهاست و باید تحمل این فشار را هم داشته باشند و آن را باید تبدیل به موقعیتی برای تمجید از خود کنند و این تنها با موفقیت و گلزنی آنها به دست می‌آید. شغل آنها فوتبال و پست آنها هم مهاجم است و هیچ فشار و خواسته‌ بالاتری نیز از آنها نشده است. باید ذهنی آرام و تمرکزی بالا داشته باشند و در این فرصت یکهفته‌ای تا دربی به هیچ چیز توجه نکنند و تنها هدف و تمرین خود را دنبال کنند.

پیوس درباره شانس پرسپولیس در دربی گفت: استقلال تیم خوبی خصوصا در فاز تهاجمی بوده اما نگاه کنید آنها در همین دو بازی اخیر هم مقابل گل گهر و هم آلومینیوم در دقایق زیادی از بازی توسط حریف تحت فشار قرار گرفتند و موقعیت‌های خوبی نصیب حریف شد که می‌توانست جایگاه و نتیجه آنها را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال پرسپولیس همچنان روحیه برتری جویی و جاه طلبی خود را دنبال می‌کند و قطعا قادر خواهد بود بهتر از هر حریفی خود را در مسیر موفقیت قرار دهد. مهم این است که آنها به هیچ عنوان شکست را قبول ندارند و این انگیزه بزرگی برای آنها محسوب می‌شود تا به نتیجه لازم برسند و از این جهت تیمی برتر از استقلال در دربی نشان می‌دهند تا به کسب نتیجه آنها در دربی کاملا امیدوار بود.

پیوس در پایان درباره شرایط ویستاتوربین نیز گفت: بازی قبلی اوج بدشانسی برای تیم ما بود. موقعیت‌های خوبی داشتیم که از دست رفت. بازیکنان من اما در مسیر موفقیت باشگاه و دستیابی به هدف بزرگ خود در پایان فصل گام برمی‌دارند. ما این هفته یک بازی مهم در پیش داریم. هیچ حریفی را دست کم نخواهیم گرفت که بزرگترین رقیب همین سهل انگاری و دست کم گرفتن حریفان است. با تمام توان و انگیزه آماده بازی می‌شویم و امیدوارم در پایان راه یک اتفاق بزرگ برای باشگها ویستاتوربین رقم بخورد که از مدیران خوبی بهره می‌برد که در این شرایط سخت اقتصادی در بخش خصوصی در فوتبال ورود کرده‌اند و باید با کسب بهتر آنها را نسبت به سرمایه‌گذاری که کرده‌اند دلگرم کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۱۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان