//
کدخبر: ۲۹۴۸۴۴ //

اولین خرید بزرگ رئال مادرید قطعی شد

به نظر می‌رسد انتقال داوید آلابا به رئال مادرید نهایی شده است.

اولین خرید بزرگ رئال مادرید قطعی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

بحث درباره وضعیت آینده داوید آلابا به یک موضوع خسته کننده تبدیل شده و هر روز شایعه جدیدی در این باره مطرح می‌شود؛ این مدافع اتریشی تا پایان فصل جاری با بایرن مونیخ قرارداد دارد و به نظر می‌رسد که در حال حاضر تنها مسئله قطعی در مورد او تصمیم جدایی اش از این تیم برمی گردد.

اولین خرید بزرگ رئال مادرید قطعی شد

از طرفی با وجود داشتن چند پیشنهاد از لیگ برتر انگلیس گفته شد که داوید آلابا ترجیح می دهد که فوتبال خود را در اسپانیا و مشخصا باشگاه رئال مادرید ادامه دهد؛ همچنین در چند روز اخیر شایعه حضور این بازیکن در سانتیاگو برنابئو قوت گرفت‌ و برخی رسانه‌های اسپانیایی از جمله مارکا مدعی شدند که رئال مادرید با آلابا به توافق کامل رسیده است.

در واقع شواهد نشان می دهد که انتقال ستاره اتریشی به سانتیاگو برنابئو قطعی شده است. در همین ارتباط برخی منابع از جمله ESPN دقایقی پیش گزارش دادند که کار انتقال داوید آلابا به رئال مادرید نهایی شده و دیگر او را باید بازیکن پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا تلقی کرد. این بدان معنا خواهد بود که آلابا در تابستان و بعد از چند فصل فوق العاده در بایرن مونیخ این تیم را ترک خواهد کرد و به شکل آزاد راهی لوس بلانکوس خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۸۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان