//
کدخبر: ۲۹۴۵۲۸ //

فعلا از بیرون حامی لیورپول هستم؛ این آسان نیست

دیه گو ژوتا، ستاره پرتغالی لیورپول می‌گوید که نباید در مورد مصدومیتش و بازگشت به میادین عجله کند.

فعلا از بیرون حامی لیورپول هستم؛ این آسان نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

چندی پیش دیه گو ژوتا با انتقالی 45 میلیون پوندی از ولورهمپتون به لیورپول پیوست. او خیلی زود در آنفیلد به یک بازیکن تاثیرگذار تبدیل شد و پیش از مصدوم شدن در 17 مسابقه موفق شد 9 گل برای قرمزهای آنفیلد ثمر برساند.

ژوتا که اخیراً دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و برای مدت طولانی از میادین دور خواهد بود در مصاحبه ای پیرامون وضعیتش گفت: " آسیب دیدگی زانو همواره پیچیده است بنابراین نمی‌توانیم عجله کنیم اما در عین حال من خیلی خوب کار می کنم و در اسرع وقت به زمین مسابقه برمی گردم. وقتی من از نظر بدنی آماده باشم می‌دانم که تمام تلاش خود را در تمرین انجام خواهم داد تا فرصت بیشتری برای بازی داشته باشم."

 

ژوتا در ادامه گفت: " در پرتغال می گفتند سخت ترین چیز وارد شدن به یک جای جدید نیست بلکه ماندن در آنجاست و این هدف من محسوب می‌شود. اکنون که لیورپول آمده ام می خواهم تاثیر زیادی در این باشگاه داشته باشم. این همان کاری است که هر روز سعی می‌کنم انجام دهم."

حضور همزمان کنار فیرمینو، صلاح و مانه: " آیا می‌توانیم در آینده بیشتر با چهار مهاجم بازی کنیم؟ باید در این مورد از مربی بخواهید چرا که او تصمیم گیرنده است. اکنون من از خارج تیم را حمایت می کنم که اصلاً آسان نیست."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۵۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان