//
کدخبر: ۲۹۴۲۸۸ //

گزینه تابستانی پرسپولیس علیه مدافع سرخ‌

مدافع میانی ذوب‌آهن در حالی امروز برابر پرسپولیس اخراج شد که چند ماه قبل در آستانه پیوستن به این تیم بود.

به گزارش فرتاک نیوز،

بازی امروز پرسپولیس و ذوب‌آهن در حالی یک اخراجی از هر دو تیم داشت که اگر مذاکرات سرخ‌پوشان و سید عبدالله حسینی در نقل و انتقالات تابستانی به نتیجه می‌رسید، این بازیکن امروز به جای تقابل با قرمزها برای این تیم به میدان می‌رفت.

حسینی که در تیم شهرخودرو مشهد سابقه بازی زیر نظر یحیی گل‌محمدی را داشت، یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی این سرمربی در نقل و انتقالات تابستانی بود ولی مذاکرات این مدافع با سرخ‌پوشان به سرانجام نرسید تا او تصمیم به حضور در ذوب‌آهن بگیرد.

 
 

مدافع میانی فصل گذشته گل‌گهر و حال حاضر ذوب‌آهن که امسال هم یک گل برای تیمش به ثمر رسانده و نمایش خوبی در خط دفاعی تیمش داشته، امروز هم در نبردهای هوایی با مهاجمان سرخ‌پوش موفق بود و سه بار با قطع توپ اجازه ایجاد موقعیت به پرسپولیسی‌ها را نداد ولی در نهایت این بازی را با کارت قرمز به پایان برد.

حسینی که در زمان ضربات آزاد و شروع مجددهای ذوب‌آهن به خط حمله تیمش اضافه شده بود، پس از چندین بار تلاش برای باز کردن دروازه پرسپولیس، در دقیقه ۸۹ بخاطر حرکتی که با پرتاب کردن پای خود مقابل حامد لک داشت، با واکنش سعید آقایی مواجه شد و به حرکت او واکنش تندی نشان داد تا درگیری میان طرفین شکل بگیرد و منجر به اخراج آنها شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۲۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان