//
کدخبر: ۲۹۳۸۶۹ //

پرسپولیس به عالم و آدم بدهکار است!

مدیرعامل پیشین پرسپولیس درباره وضعیت باشگاه گفت: تا جایی که من می‌دانم پرسپولیس همیشه بدهکار بوده و در تمام پرونده‌های انضباطی می‌بازد. این موضوع به ساختار باشگاه باز می‌گردد.

پرسپولیس به عالم و آدم بدهکار است!
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس انصاری فرد مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس از جمله چهره‌هایی است که معمولا نسبت به تیم مدیریتی گوناگون این باشگاه انتقاداتی را روا می‌داند. البته انتقادات او فقط نسبت به چهره های حاضر در تیم مدیریتی باشگاه نبوده و نیست بلکه معمولا مقامات بالاتر را هدف صحبت های پر از کنایه خود قرار می‌دهد و اعتقاد دارد تا وقتی استقلال و پرسپولیس به صورت واقعی از چنگ وزارت ورزش و جوانان بیرون نیامده و در اختیار هواداران قرار نگیرد، نمی توان نام خصوصی را برای این باشگاه ها در نظر گرفت.

انصاری‌فرد در خصوص عملکرد کادر مدیریتی فعلی باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: «مشخص است که سمیعی برای کار کردن به جمع پرسپولیسی ها آمده و نیت درستی دارد. او مورد حمایت وزارت ورزش است و خودش هم جوان و کاملا دور از حواشی است. از این رو می‌توان به آینده پرسپولیس با حضور فردی مثل سمیعی اعتماد کرد.»

او در خصوص ادامه یافتن شکایت ها علیه پرسپولیس و صدور احکام سفت و سخت برای باشگاه از سوی مراجع بین المللی ادامه داد: «این مسائل دیگر مرا متعجب نمی کند چون می دانم باشگاه پرسپولیس به عالم و آدم بدهکار است و تا وقتی بدهی‌های گذشته تسویه نشود و در روند بدهی سازی و ایجاد بدهی های جاری در باشگاه بررسی‌های کامل صورت نگیرد، نمی توان در مورد این اتفاقات حرفی به میان آورد. تا جایی که من می‌دانم پرسپولیس همیشه بدهکار بوده و در تمام پرونده‌های انضباطی می بازد. پس این موضوع و تقصیر تیم مدیریت قبلی و تیم مدیریت فعلی نیست و به ساختار باشگاه باز می‌گردد. ساختار باشگاه پرسپولیس به لحاظ مالی و حقوقی کامل نیست و تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد، همه پرونده‌ها را از دست می‌دهیم.»

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در نهایت گفت: «یحیی گل محمدی هم توانسته شایستگی های خود را بروز دهد. او می تواند بار دیگر پرسپولیس را به قهرمانی برساند زیرا مربی باهوشی است اما در این میان، نقش هواداران بسیار حائز اهمیت است. اگر آنها حمایت های خود از تیم را قطع کنند، پرسپولیس زمین می خورد و امکان دارد هر اتفاق ناگواری برای تیم رخ بدهد. به خصوص حالا که بازی ها پشت درهای بسته برگزار می شود، حمایت در فضای مجازی می تواند به همه بازیکنان و اعضای کادرفنی دلگرمی دهد.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۸۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان