//
کدخبر: ۲۹۳۹۵۹ //

مربی تراکتور : باید امتیازات عقب‌مانده را جبران کنیم تا در پایان لیگ به هدفمان برسیم

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: نمایش تیم تراکتور در ۳ بازی اخیر هم هواداران را راضی کرده و هم خود ما را امیدوار کرده که بتوانیم با روند بهتر و تمرینات بهتر، بازی به بازی شرایط را بهتر کنیم.

 مربی تراکتور : باید امتیازات عقب‌مانده را جبران کنیم تا در پایان لیگ به هدفمان برسیم

عباس چمنیان، مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار با شهر خودرو اظهار داشت: ما نیمه اول نیم‌فصل نخست را پشت سر گذاشته‌ایم. از نظر کسب امتیاز، به اتفاق کادر فنی یک استراتژی تعریف کرده‌ایم که سعی می‌کنیم بازی به بازی دائماً بر اساس استراتژی تعریف شده شرایط را پیش ببریم.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: تا الان از برنامه‌ریزی که انجام دادیم، چند امتیازی عقب هستیم که سعی می‌کنیم در بازی‌های باقی‌مانده تا پایان نیم‌فصل اول با تلاش و تمرین بیشتر و تمرکز بالاتر در مورد کاری که باید انجام دهیم، امتیازات عقب‌مانده را جبران کنیم تا در پایان لیگ به هدفمان برسیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور در رابطه با شناختش از تیم شهر خودرو خاطرنشان کرد: تیم شهر خودرو تیم خیلی خوبی است. البته از نظر مجموعه تراکتور همه تیم‌ها هم قوی هستند و هم قابل احترام. بنابراین ما در هر بازی به حریفمان با دیده احترام نگاه می‌کنیم. شهر خودرو تیمی است که در دو فصل اخیر هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته و هم در بحث نتیجه‌گیری موفق عمل کرده است. به هر حال این تیم یکی از تیم‌هایی است که توانسته در فصل گذشته سهمیه آسیایی را کسب کند.

چمنیان ادامه داد: تیم شهر خودرو تیم قابل احترامی است و تلاش ما بر این بود که بعد از بازی با صنعت نفت که علی‌رغم بازی خوبمان نتیجه مورد نظر کسب نشد، بتوانیم در این بازی هم از امتیاز میزبانی‌مان استفاده کنیم و هم بر اساس نقاط قوت و ضعف شهر خودرو برنامه‌ریزی انجام دهیم.

وی در خصوص فاصله بین بازی‌ها اظهار داشت: این تقریباً شامل همه تیم‌ها می‌شود که فاصله بین بازی‌ها عملاً فرصت خیلی زیادی را فراهم نمی‌کند که بتوانیم تمرینات زیادی انجام دهیم. نهایتاً دو روز تمرین با کیفیت و اصلی‌مان را پشت سر گذاشتیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به شرایط بازیکنان تیمش ادامه داد: خوشبختانه بچه‌ها خیلی با اراده و انگیزه هستند. نمایش تیم تراکتور در 3 بازی اخیر هم هواداران را راضی کرده و هم خود ما را امیدوار کرده که بتوانیم با روند بهتر و تمرینات بهتر، بازی به بازی شرایط را بهتر کنیم و بتوانیم هم بازی تماشاگرپسندی انجام داده و نتایج بهتری را کسب کنیم تا جبران امتیازات از دست رفته‌مان باشد و بتواند در استراتژی آینده‌مان ما را به بالای جدول برساند و جایگاهمان را حفظ کنیم تا در انتهای فصل به هدفمان که قابل دسترس است دست پیدا کنیم.

چمنیان افزود: شهر خودرو تیم خوبی است و بر اساس این بازی کارمان را طراحی کرده‌ایم. امیدوارم هم بازی زیبایی از کار در بیاید و هم بتوانیم از امتیاز میزبانی‌مان استفاده کنیم.

وی در خصوص وضعیت مصدومان و محرومان تراکتور برای بازی با شهر خودرو گفت: محروم فقط اکبر ایمانی را داریم اما مصدومانمان رسیده‌اند و مشکلی نداریم. اگر نیاز باشد از آن‌ها استفاده می‌کنیم. یکی از ویژگی‌های تیم تراکتور این است که همه بازیکنان آماده هستند تا با تمام وجود برای تیم بازی کنند و در صورتی که لازم باشد و وارد زمین شوند، وظایفی که بر عهده‌شان گذاشته شده را انجام دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۹۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان