//
کدخبر: ۲۸۳۸۶۰ //

مدیرعامل باشگاه تراکتور: رای نهایی پرونده مظاهری تا ۷۲ ساعت آینده اعلام می شود

مدیرعامل باشگاه تراکتور از صدور رای نهایی پرونده مظاهری تا 72 ساعت آینده خبر داد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور: رای نهایی پرونده مظاهری تا 72 ساعت آینده اعلام می شود

رشید مظاهری با درخشش در تراکتورِ لیگ 99-98 به یکی از ستاره های این تیم تبدیل شد. دروازه بان شماره یک تراکتور در فصل گذشته در حالی که این تیم خود را برای نیمه نهایی و فینال جام حذفی آماده می کرد، به یک باره از تصمیم خود برای جدایی پرده برداشت. در حالی که تراکتوری ها تصور نمی کردند در چنین مقطعی با این تصمیم مظاهری مواجه شوند، موضع خود را پیگیری ماجرا از مجاری قانونی و حقوقی اعلام کردند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ بعد از صعود تراکتور به فینال و سپس کسب عنوان قهرمانی، رشید مظاهری با استقلال قرارداد امضا کرده و در تمرینات این تیم حضور یافت. باشگاه تراکتور در واکنش به این اتفاق اعلام کرد که از باشگاه استقلال و رشید مظاهری شکایت کرده و اجازه حضور دروازه بان خود در تیم جدیدش را نخواهد داد. این در حالی بود که در مقطعی از این ماجرا، برخی ها از معاوضه حسینی با مظاهری سخن به میان آوردند که صحبت های محمدرضا زنوزی آب پاکی بود بر دستان این افراد؛ مالک باشگاه تراکتور طی مصاحبه ای اعلام کرد که تیمش به حسینی نیازی ندارد و موضوع مظاهری را هم به صورت قانونی حل خواهند کرد.

حال پس از کش و قوس های فراوان و در آستانه شروع لیگ بیستم، هنوز وضعیت این پرونده جنجالی مشخص نشده است. نماینده حقوقی باشگاه تراکتور و مظاهری پیش از این یک بار با حضور در کمیته انضباطی به ارائه مستندات خود پرداختند و به زودی رای نهایی نیز صادر خواهد شد. محمد علیپور، مدیرعامل باشگاه تراکتور در قسمتی از نشست خبری خود در این خصوص که یکی از مهمترین مسائل مربوط به این باشگاه در مقطع فعلی است صحبت کرد. وی در واکنش به آخرین وضعیت رشید مظاهری و موضع باشگاه تراکتور در این خصوص گفت:

در این موضوع برخی مسائل هستند که باید به صورت زیربنایی حل شود و دست ما نیست. با آقای زنوزی هم در این مورد صحبت کردیم. مهم این نیست که تعداد بند قراردهادیمان بالا باشد مهم این است که بندهای خوبی در قرارداد گنجانده شود.

 باید اجازه دهیم فردی که به عنوان مسئول این موضوع انتخاب کرده ایم و پیگیر است، کار خود را انجام دهد. در این مقطعی که قرار داریم رای نهایی صادر خواهد شد. ده سال در نفت بودم و یک پرونده مالی نداشتم و این موضوع را هم به خوبی به سرانجام خواهیم رساند. حکم فعلا صادر نشده و دو سه روز

 آینده صادر خواهد شد. باید منتظر بمانیم تا آن روز که اگر در یک مورد محکوم شدیم اقداماتی که باید را انجام دهیم.

به این ترتیب با اظهارات جدید مدیرعامل باشگاه تراکتورِ مشخص می شود که خبری از مصالحه در این موضوع نخواهد بود و باید تا روز صدور رای منتظر بمانیم تا ببینیم در نهایت پیروز پرونده جنجالی استقلال و تراکتور چه کسی خواهد بود؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۸۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان