//
کدخبر: ۲۷۹۲۹۳ //
مظاهری:

انتقال من به استقلال قانونی بود!

دروازه بان استقلال می گوید انتقالش به جمع آبی پوشان پایتخت قانونی بوده است.

انتقال من به استقلال قانونی بود!

رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال استقلال پس از  جلسه کمیته تعیین وضعیت در فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: فکر می کنم جلسه خوبی بود و منتظر این هستیم که رای صادر شود. ما باید هفته بعد مستندات خود را ارائه کنیم تا ببینیم وضعیت به چه صورتی جلو می رود. اجازه بدهید بعد از اینکه رای صادر شد،  صحبت های زیادی دارم که باید انجام بدهم.

به گزارش فرتاک نیوز،او در پاسخ به این سوال که آیا ما شما را باید استقلالی بدانیم؟ خاطرنشان کرد: باید منتظر رای بمانیم. ما هیچ وقتی بحث مالی برای تراکتور نداشتیم. ما صحبت ها و مدارک خودمان را داریم و من به آینده خوشبین هستم. انتقال من به استقلال قانونی بوده و اگر غیرقانونی بود، اولین نفری که مخالفت می کرد، خودم بودم. چون وقتی با باشگاهی تعهد داری نباید زیر آن بزنی.

مظاهری درباره حضور در استقلال و تقابلش با سید حسین حسینی گفت: ما باید اول این این مساله ای که الان پیش روی داریم را حل کنیم و بعد در خصوص سید حسین حسینی و این دست مسائل صحبت کنیم. این طرز فکر حاشیه ای است و من باید بدون حاشیه کار کنم و هر اتفاقی بیفتد، من باید با تمام تمرکزم کار کنم.

دروازه بان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در صورت تایید نشدن مستندات، حاضرید به تراکتور برگردی؟ گفت: باید درباره این موضوع بعد از جلسه صحبت کنیم. بگذارید من کارهایی که الان باید انجام شود، را پیش ببرم و بعد از آن یک مصاحبه خوب درباره اتفاقاتی که افتاده است انجام می دهم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۲۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان