//
کدخبر: ۲۹۳۸۲۴ //

دست نشان: بچه‌ها به خودشان آمدند، بازی را بردیم

تیم رایکا بابل در یک کام‌بک تماشایی موفق شد تا استقلال خوزستان را در اهواز شکست بدهد.

 دست نشان: بچه‌ها به خودشان آمدند، بازی را بردیم

نادر دست نشان سرمربی رایکا پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان در اهواز اظهار داشت: بازی بسیار سختی مقابل استقلال خوزستان داشتیم، به هر حال آنها صدر جدول بودند و می دانستیم به دلیل شکست هفته قبل بازیکنان این تیم از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند.

 

وی افزود: ما در دقیقه اول بازی، یک موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم. در ادامه بازیکنان حریف به سمت دروازه ما حمله کرد و در حالی که معتقدم روی بازیکن ما خطا صورت گرفت، داور برای تیم استقلال خوزستان یک ضربه پنالتی گرفت که تبدیل به گل شد. داور بسیار کم تجربه و جوان بود و فکر می‌کنم اولین بازی او در لیگ یک بود. پس از دریافت گل به سرعت بازی را مساوی کردیم. متاسفانه با از دست دادن ۲ دفاع کلیدی خود به مشکل اساسی برخوردیم زیرا نفر جایگزین نداشتیم.

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: پس از مصدومیت بازیکنانمان به هر شکل بازی را ادامه دادیم ولی گل دوم را دریافت کردیم. در نیمه دوم بچه ها به خودشان آمده و نکات کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کرده و توانستیم ۲ گل دیگر به حریف بزنیم. جا دارد از بازیکنانم که با شرف و غیرت بازی کرده و بازی باخته را با برد جابجا کردند، تشکر کنم.

 

دست نشان بیان کرد: بازیکنان ما با کمترین دستمزد در مقابل حریفان بازی می کنند که من به شرف آنها درود می فرستم و این برد را به همه هواداران و مردم بابل تقدیم می‌کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۸۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان