//
کدخبر: ۲۹۳۱۵۰ //

آرسنال به جز ایسکو این ستاره رئال را هم می خواهد

بر اساس ادعای دیلی استار باشگاه آرسنال خواهان جذب قرضی وینیسیوس جونیور از رئال مادرید شده است.

به گزارش فرتاک نیوز،

آرسنال طی هفته‌های گذشته نتایج فاجعه باری کسب کرده و هرگز اوضاع خوبی را تجربه نمی‌کند. تیم میکل آرتتا در حال حاضر تنها چهار امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و آنها شب گذشته نیز با توجه به شکست سنگین برابر منچسترسیتی از جام اتحادیه انگلیس کنار رفتند.

با وجود این نتایج ضعیف، بسیاری از هواداران آرسنال معتقد هستند که این تیم می‌تواند با تقویت شدن به همراه میکل آرتتا به روزهای خوب گذشته بازگردد. از طرفی به نظر می‌رسد که این اتفاق در پنجره های بعدی نقل و انتقالاتی رخ خواهد داد و باشگاه لندنی برای جذب مهره های مورد نظر آرتتا اقدام خواهد کرد.

 
 
 

در همین ارتباط طی روزهای گذشته گفته شد که توپچی‌ها قصد دارند ایسکو، هافبک اسپانیایی و نیمکت‌نشین رئال مادرید را به خدمت بگیرد اما حالا دیلی استار مدعی شده که آرسنال شرایط جذب یک یک ستاره دیگر از رئال مادرید را هم بررسی می کند.

وینیسیوس جونیور برزیلی در فصل جاری نتوانسته انتظارات را برآورده کند و آرسنال قصد دارد از شرایط به وجود آمده استفاده کرده و این بازیکن را به شکل قرضی جذب کند. همچنین بر اساس ادعای دیلی استار کهکشانی ها نیز بی میل به رقم خوردن این انتقال نیستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۱۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان