//
کدخبر: ۲۹۳۰۲۴ //

زیدان: صحبت‌های رونالد کومان برای تیم ما مهم نیست

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید درباره صحبت‌های رونالد کومان سرمربی بارسلونا درباره سود بردن رئالی‌ها از داوری در لالیگا صحبت کرد.

زیدان: صحبت‌های رونالد کومان برای تیم ما مهم نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در کنفرانس قبل از بازی این تیم مقابل گرانادا در چارچوب هفته پانزدهم لالیگا در باره صحبت‌های سرمربی بارسلونا مبنی بر سود بردن تیم رئال مادرید از قضاوت داوران در لالیگا عنوان کرد: این صحبت‌ها بسیار برای من آزاردهنده است، زیرا من هرگز در ارتباط با داوران صحبتی نمی‌کنم.

زیدان گفت: من فکر می‌کنم داوران مسئول بازی هستند و مثل تمامی افراد دخیل در برگزاری بازی‌ها می‌خواهند بهترین عملکرد خود را انجام دهند.

زیدان ادامه داد: من قصد ورود به آنچه رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفته است را ندارم و به آن اهمیتی نمی‌دهم، زیرا به تنها چیزی که فکر می کنیم دیدار بعدی خود در لالیگا و نتیجه گیری در آن بازی است.

رونالد کومان سرمربی بارسلونا روز گذشته به انتقاد از عملکرد داوری بازی گذشته تیم فوتبال رئال مادرید مقابل ایبار در لالیگا پرداخت و عنوان کرد که در مسابقه رئال مادرید با تیم ایبار داوران به سود شاگردان زیدان  قضاوت کرده اند و پنالتی که به سود تیم فوتبال ایبار  باید گرفته می‌شد را با وجود کمک داور ویدئویی اعلام نکرده اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۰۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان