//
کدخبر: ۲۹۲۵۶۸ //

پروین: اولسان تیمی نبود که پرسپولیس را ببرد/ لطفا به شیری فحاشی نکنید

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اولسان تیمی نبود که پرسپولیس را ببرد و بچه‌ها در بازی سوار بودند.

پروین: اولسان تیمی نبود که پرسپولیس را ببرد/ لطفا به شیری فحاشی نکنید
به گزارش فرتاک نیوز،

علی پروین پس از شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با این باخت هیچ چیز از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌شود. اولسان تیمی نبود بازی را ببرد بچه‌های ما سوار بودند. به نظرم باید از کناره‌ها بیشتر سانتر می‌کردند. آنها 11 نفره دفاع می‌کردند اما به هرحال هرچه بگوییم دیگر فایده‌ای ندارد تا همینجای هم آمده‌اند دم‌شان گرم؛ ان‌شا‌ءالله باز هم در لیگ قهرمان می‌شوند و وارد آسیا می‌شوند.

وی در مورد داوری گفت: به نظرم داور کمی کم لطفی کرد، پنالتی دوم درست بود اما پنالتی اول می‌توانست نگیر. فکر کنم تصمیم داور یک مقدار سخت‌گیرانه بود و یک مقدار سوت‌هایش هم می‌چربید.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: یحیی در این مسابقه دستش خالی بود و کسی را نداشت که تعویض کند. پرسپولیس 3-4 گل در آسیا خورده که همه‌اش پنالتی بود این نشان می‌دهد که دفاع خوب بوده است. فوتبال 50 درصد شانس است و اگر با ما یار بود می‌توانستیم برنده شویم. اگر پرسپولیس قهرمان می‌شد خیلی برای ملت ما خوب بود. به هر حال فوتبال برد و باخت دارد. 

پروین در مورد خطای هند مهدی شیری گفت: به نظر من دفاعی باتجربه نباید این کار را انجام دهد. امیدوارم هواداران در این سایت‌ها و فضاهای مجازی به بازیکنان امثال شیری فحاشی نکنند، من از آنها خواهش می‌کنم. فوتبال، همین است و این مسائل پیش می‌آید. تا یک نفر اشتباه نکند گلی زده نمی‌شود، همانطور که گل پرسپولیس هم از روی اشتباه بازیکن حریف بود. 

وی در مورد ادامه فصل پرسپولیس بیان داشت: پرسپولیس اگر قهرمان می‌شد از لحاظ مالی هم خیلی خوب بود چون بدهی‌ها پرداخت می‌شد. در حال حاضر سمیعی آمده و مدیریت خوب است. شکوری هم در فدراسیون فوتبال کار اجرایی کرده و می‌تواند کمک کند. امیدوارم دغدغه پول وجود نداشته باشد. هر سال استقلال و پرسپولیس این مشکل را دارند. اگر  بچه‌ها از لحاظ مالی تأمین باشند همینطور که دیدید چشم‌شان را جلوی توپ می‌گذارند.

پروین گفت: زمانی که ما در قطر حذف شدیم فکرش را نمی‌کردیم که این اتفاق بیفتد آن روز غلامپور روزش نبود. به همین دلیل می‌گویم فوتبال 50 درصد شانس است. اگر همین سیستم (VAR) نبود داور پنالتی‌ها را نمی‌گرفت. حالا باید دست به دست هم بدهیم تا لیگ قوی شود. با لیگ قوی تیم ملی هم قوی می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم‌هایی مانند نساجی یا نفت مسجدسلیمان هیچکدام پول ندارند. من چند سال پیش که مراسم افطاری بود به آقای روحانی رئیس جمهور گفتم که شما 500 میلیارد برای این 16 تیم کنار بگذارید که او گفت باید خصوصی شود. همین الان پرسپولیس را 300 میلیارد تومان قیمت گذاشته‌اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۵۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان