//
کدخبر: ۲۹۲۵۴۵ //

پروین با حضور در شبکه سه سیما: پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم می‌تواند در نیمه دوم مقابل اولسان کره جنوبی پیروز و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.

پروین با حضور در شبکه سه سیما: پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود
به گزارش فرتاک نیوز،

علی پروین با حضور در برنامه فوتبال برتر درباره عملکرد پرسپولیس در نیمه نخست دیدار با اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه نگاه‌ها در نیمه دوم به ساق پای بچه‌هاست و بچه‌ها می‌توانند پیروز شوند. می‌توانیم این تیم را شکست دهیم و قهرمان شویم.

وی در واکنش به درخواست عیسی آل‌کثیر که در استودیو این برنامه حضور داشت و برای پوشیدن لباس شماره 7 پرسپولیس اجازه گرفت، اظهار داشت: حاضرم همین جا این شماره را تقدیم کنم. عیسی باید زودتر از این‌ها به پرسپولیس می‌آمد. محرومیت آل‌کثیر یکی دو ماه دیگر تمام می‌شود و ان‌شاءالله آقای گل می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه «با بازی که انجام دادیم در نیمه دوم نتیجه می‌گیریم» اضافه کرد: حریفان قبلی را به سختی شکست دادیم و کار بزرگی صورت گرفته است. بچه‌ها توان پیروزی دارند. اولسان را «گُنده» کردند ولی پرسپولیس چیزی کم ندارد. این بازی ملی است و بحث رنگ نیست. همه ایران منتظر هستند و مردم چشم‌شان به ساق بازیکنان است و بازیکنان باید در زمین زحمت بکشند.

پروین در ادامه گفت: آقای فردوسی‌پور مخالف ما بود  چون حامی مربیان ایرانی بودیم  ولی الان با مربی ایرانی به فینال رسیدیم و می‌توانیم با مربی ایرانی قهرمان آسیا شویم. وقتی قهرمان شویم مردم به خیابان‌ها می‌آیند. اگر قهرمان شویم برای تیم ملی ما هم خیلی خوب است. مساله استقلال و سپاهان و غیره نیست این بازی ملی است و من هم به چشم ملی به این بازی نگاه می‌کنم، چون اگر قهرمان شویم برای کشور و تیم ملی هم خوب است و حداقل دل مردم 15 روز شاد است.

وی عنوان کرد: 2 سال پیش خیلی غصه خوردم، بعد از بازی گفتند جام را به ژاپنی‌ها بدهید که من گفتم چطور به آنها جام بدهم؟ برای همین 5 دقیقه قبل از مراسم از استادیوم رفتم.

پروین اظهار داشت: فکر می‌کنم پرسپولیس راحت می‌تواند در نیمه دوم برنده شود. بازی دست پرسپولیس است و با تذکرات یحیی فکر می‌کنم پرسپولیس قهرمان شود. 20 روز است که تیم بازی نکرده و این خیلی به تیم لطمه زد. اگر بازی‌ها مقابل نساجی و ذوب‌آهن انجام می‌شد خیلی برای تیم بهتر بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان